۵۸۰۵۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طاهری: نمایش استقلال پرصلابت بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نمایش استقلال مقابل تراکتورسازی هواداران را به قرار گرفتن تیم در کورس قهرمانی امیدوار کرد.

خبرگزاری تسنیم: بیژن طاهری در خصوص برتری استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را روز گذشته (جمعه) از دو تیم استقلال و تراکتورسازی دیدیم و به نظر من ترکیب استقلال در این دیدار بسیار کامل بود. استقلال در هر دو نیمه نبض بازی را در دست داشت و حملات بسیار خوبی از جناحین و عمق طراحی و نمایش تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم با نمایش دو تیم استقلال و تراکتورسازی یک گل برای این مسابقه کم بود و استقلال نیز با برتری و عملکردی که از خود به نمایش گذاشت هواداران را به ادامه فصل امیدوار کرد. استقلال با تداوم این روند رو به رشد می‌تواند از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ امسال باشد و همانطور که گفتم فارغ از پیروزی، فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت. تراکتورسازی نیز در دقایق پایانی موقعیت‌هایی داشت که در فوتبال ۹۰ دقیقه‌ای این مسئله طبیعی است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تمجید از ترکیب این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی خاطر نشان کرد: ترکیب استقلال در دیدار دیروز تلفیقی از تجربه و جوانی بود و این باعث شد نمایشی پرصلابت داشته باشد و به موقع حمله و به موقع نیز دفاع کند. در یک سال گذشته نظم تیمی استقلال مقابل تراکتورسازی را کمتر دیده بودم و این نمایش هواداران استقلال را برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی امیدوار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      به امید برد دربازی بعدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج