۵۸۰۸۸۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

«موزه معصومیت»؛ مهدی قائدی را خراب نکنید

یکی از ویژگی های این روزهای لیگ برتر رو شدن ستاره کوچکی به نام «مهدی قائدی» است.

آی‌اسپورت: یکی از ویژگی های این روزهای لیگ برتر رو شدن ستاره کوچکی به نام «مهدی قائدی» است. بازیکنی که جرقه هایی از ظرفیت های لازم برای ستاره شدن را نشان داده است. ولی باید از این همه استعدادی که وی دارد ترسید. مثل همه استعدادهایی که آمدند، ستاره شدند، و به بدترین شکل رفتند و محو شدند. قبل از قائدی نیز مجاهد خضیراوی در همین تیم استقلال درخشید و هواداران آبی ها را خوشحال کرد که حضورش در تیم بزرگ پایتخت بیمه ای برای آینده استقلال است. نیکبخت واحدی هم که اتفاقا در استقلال پادشاهی می کرد، خیلی خوش درخشید هم در زمین فوتبال و هم خارج از زمین مسابقه! پیام صادقیان هم در همین مسیر خاموش شدن گام برداشت. تا

ریخ فوتبال ایران سرشار از بازیکنانی بوده که انگار از بدو تولد فوتبالیست زاده شده اند، اما سرانجام تلخی در طالع همه شان نقش بسته بود. تجربه تخریب ستاره های بی بدلی که داشتیم و نتواستیم حفظشان کنیم باید امروز به دادمان برسد. چه کسی از امروز قائدی را به سمت ستاره شدن سوق می دهد؟ مدیران پروژه ستاره سازی این بازیکن جوان چه کسانی هستند؟ مربی، باشگاه، هواداران، رسانه ها، باند بازی های گره خورده به فوتبال؟

قائدی هیچ چیز بلد نیست. این را از نگاه کودکانه اش می شود فهمید. ولی به یاد داشته باشیم لوح پاک و باطن معصوم وی خیلی سریع پذیرای هزاران زشتی و پلشتی فوتبال خواهد بود. سوء استفاده از معصومیت ستاره جوان برای کسانی که هدفمند او را در دست می‌گیرند کاری است ساده و تکراری. پیش از این بارها ستاره های نابی را به چاه نیستی هول داده اند. هر زمان به توانمندی هایش فکر می کنم ناخودآگاه خیلی مسائل را می توانم به راحتی پیش بینی کنم. رقابت رسانه ها برای مصاحبه اختصاصی با او از یکی دو هفته آینده آغاز خواهد شد.

روزهایی را به یاد می آورم که فلان بازیکن «سلطان قلبها»ی هواداران هر روز در گوشه از منزل با شکوهش با عروسک هایی که هدیه گرفته بود سخیف ترین مصاحبه ها را انجام می داد. به تدریج اخبار زندگی خصوصی اش هم به بیرون درز پیدا کرد و آغاز زندگی معکوسش از دل همان مصاحبه ها و دوستی های بی پشتوانه با برخی رسانه ها شروع شد. قائدی دو بازی انجام داده و هنوز در اولین قدم ها لقب «باشو غریبه کوچک» را با خودش یدک می کشد. اینکه چه کسی مسوول تراش این الماس فوتبال است را نمی دانم اما امیدوارم که تبدیل الماس به بریان به دست گوهرشناسی باشد که قدر این مسوولیتش را به خوبی بداند. لطفا ظرفیت قائدی را یک شبه پر نکنید که «سر ریز» کند، به تدریج برای «بزرگی» آماده اش کنید. از تجربه همه ستاره هایی که با دستان خودتان خاموششان کردید عبرت گرفته و اجازه دهید که فوتبال باشگاهی و ملی سرمایه گرانبهایی در اختیار داشته باشد. قائدی این روزها «موزه معصومیت»؛ مهدی قائدی را خراب نکنید است. از این همه بی شیله پیله بودنش بترسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخی امیدوارم خدا تواین تهران بی در وپیکر و درندشت حافظ ونگهدارش باشه وسرنوشت خوبی در انتظارش باشه

      پاسخ ها

      • الف

        اگرمهدی طارمی وپرسپولیس خرابش نکند

    • محمد لوحی

      خدا کنه از اعضای تیم لنگ پلیس دوری کنه. تا اثر بد روش نذاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج