اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۲۵۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پادوانی چگونه به ترکیب ثابت استقلال می‌رسد

مدافع برزیلی استقلال مصدومیت را به طور کامل پشت سر گذاشته و با حضور در تمرینات گروهی از نظر بدنی هم آماده حضور در ترکیب آبی پوشان است.

خبرگزاری مهر: لئوناردو پادوانی هم یکی از قربانیان مصدومیت در اردوی پیش فصل آبی ها در ارمنستان بود که سه هفته ابتدایی فصل را به همین دلیل از دست داد. منصوریان در غیاب پادوانی در اولین هفته از یک مدافع جوان و کم تجربه به اسم عظیم گوگ بعنوان زوج پژمان منتظری در قلب خط دفاعی استفاده برد که عملکرد این بازیکن خوب و قابل قبول بود.

منصوریان در هفته های دوم و سوم از سید مجید حسینی دیگر مدافع جوان اما دارای تجربه این تیم برای زوج سازی با پژمان منتظری استفاده کرد که حسینی خود را بعنوان یکی از ستاره های آماده این تیم معرفی کرد و آبی پوشان در این دو هفته گل هم نخوردند.

حال پادوانی به مرز آمادگی کامل رسیده و از هر نظر آماده حضور در ترکیب ثابت آبی پوشان است و این سئوال پیش می آید که آیا منصوریان او را به ترکیب باز می گرداند یا کماکان از سید مجید حسینی در قلب خط دفاعی تیمش استفاده می کند؟

پاسخ سئوال این است که در سیستم فعلی، منصوریان دست به زوج منتظری-حسینی نخواهد زد و از آنجایی که این دو بازیکن به جز مسائل فنی، از لحاظ سنی هم خط دفاعی این تیم را بالانس می کنند استفاده از حسینی در کنار منتظری عقلانی تر می نماید به خصوص که دروازه استقلال هم با این زوج مصون مانده است.

در صورتی که منصوریان در مقابل سایپا با سیستم دفاع خطی و با چهار مدافع تیمش را به میدان بفرستد نمی توان انتظار حضور پادوانی را در ترکیب ثابت این تیم داشت. اما چنانچه منصوریان به این یقین برسد که به دلیل مصدومیت مدافعان کناری اصلی اش و بازی نسبتا ضعیف جایگزینان آنها در بازی گذشته تیمش تغییر سیستم داده و بدون مدافع کناری و با سه مدافع مرکزی مقابل سایپا بازی کند، آنگاه پادوانی در ترکیب ثابت آبی پوشان قرار خواهد گرفت.

در غیر اینصورت پادوانی تنها در لیست ۱۸ نفره آبی ها قرار خواهد داشت و شانس حضور در بازی بعنوان بازیکن جانشین را دارد.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ روز پنجشنبه ۲۶ مرداد با تیم سایپا دیدار می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج