اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۵۰۲۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کریس و مسی را فراموش كنيد

در فصل جدید لالیگا ستاره‌های جوانی هستند که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند.

خبرورزشی: فصل جديد رقابت‌هاي لاليگا در حالي جمعه شب آغاز شد كه اين بار نه خبري از رئال‌مادريد و بارسلونا بود و نه ستاره‌هايشان. دو قطب اصلي فوتبال اسپانيا به اين خاطر كه بامداد پنج‌شنبه در ديدار برگشت سوپرجام اسپانيا به ميدان رفتند در روز افتتاحيه غايب بودند. در شرايطي كه كريستيانو رونالدو و ليونل مسي كم‌كم پا به سن مي‌گذارند انتظار مي‌رود امسال چهره‌هاي جديدي فرصت خودنمايي پيدا كنند. پس بيخيال كريس و مسي شويد، پديده‌ها در راه هستند.

كيپا آريزابالاگا

پس از درخشش درون دروازه وايادوليد در ليگ دسته اول اسپانيا، به اتلتيكو بيلبائو بازگشت و به دروازه تيم زير ۲۱ ساله‌هاي اسپانيا هم رسيد. كيپا با ۸ كلين‌شيت در فصل گذشته توانست به تيم ملي اسپانيا نيز دعوت شود. رسانه‌هاي اسپانيايي از او به عنوان جانشين كيلور ناواس در رئال‌مادريد ياد مي‌كنند.

تئو ارناندس

مدافع ۱۹ ساله رئال‌مادريد، سال گذشته به طور قرضي در آلاوس بازي مي‌كرد. او يكي از مهره‌هاي اصلي تيم در راه رسيدن به فينال جام‌حذفي و حضور در نيمه بالاي جدول بود. تئو امسال به جمع كهكشاني‌ها برگشته و انتظار مي‌رود زين‌الدين زيدان او را بيشتر مورد استفاده قرار دهد.

دني سبايوس

با تيم زير ۲۱ ساله‌هاي اسپانيا قهرماني اروپا را به دست آورد و يكي از بهترين بازيكنان آن تورنمنت شد. وقتي با بتيس از سقوط به دسته پايين‌تر نجات پيدا كرد، از بين رئال‌مادريد و بارسلونا كهكشاني‌ها را انتخاب كرد. بازي كنار هافبك‌هاي تاپي همچون توني كروس، لوكا مودريچ و كاسميرو تجربه سبايوس را افزايش مي‌دهد.

كارلوس سولر

فصل گذشته توانست خودش را در تركيب والنسيا جا كند و رفته رفته به مهره‌اي ثابت در وسط زمين اين تيم تبديل شود. سولر از ۷ سالگي توسط والنسيا كشف شد و قبل از اينكه انتقالش به منچستر‌يونايتد نهايي شود قرارداد جديدي با والنسيا امضا كرد. اگر كارلوس همين روند را ادامه دهد پيشنهادهاي بهتر از ۲۵ ميليون يورو دريافت خواهد كرد.

ماركو آسونسيو

از همين بازي سوپرجام اسپانيا نشان داد كه امسال مي‌خواهد خودش را به عنوان ستاره جديد رئال‌مادريد معرفي كند. او سال ۲۰۱۴ با ۴ ميليون پوند به سانتياگو برنابئو آمد و پس از دو سال نيمكت‌نشيني‌هاي متعدد، اكنون به حدي رسيده است كه در بازي‌هاي بزرگ مورد اعتماد زيدان واقع شود.

آدالبرتو پناراندا

هم سبك بازي‌‌اش شبيه نيمار برزيلي است و هم چهره و مدل موهايش. پناراندا همراه با تيم زير ۲۰ سال ونزوئلا به فينال جام جهاني‌ رسيد و آنجا بود كه توجه مأموران استعدادياب اروپايي را به خود جلب كرد. او كه عضو باشگاه واتفورد است امسال به مالاگا قرض داده شده تا در لاليگا شانسش را امتحان كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      اسنسیو فوق العادس.

      پاسخ ها

      • هاشمی

        عالیه اسنسیو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج