۵۸۵۴۶۶
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پاشنه آشیل پرسپولیس در آسیا

ضعف گلزنی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، شاید بزرگترین دغدغه برانکو پیش از بازی حساس با الاهلی باشد.

وبسایت نود: ضعف گلزنی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، شاید بزرگترین دغدغه برانکو پیش از بازی حساس با الاهلی باشد.

دو بازی رفت و برگشت با الاهلی، آخرین قدم‌های پرسپولیس برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. خط دفاع پرسپولیس، نقطه قوت تیم برانکو در این بازی خواهد بود اما ضعف خط حمله سرخ‌ها، می‌تواند برای آن‌ها دردسرساز شود.

پرسپولیس با ۱۰ گل زده، ضعیف‌ترین خط حمله بین تیم‌های حاضر در این مرحله لیگ قهرمانان آسیا را دارد. ۴ گل از این ۱۰ گل، در یک مسابقه زده شده‌اند و پرسپولیس در بازی برگشت با الهلال، برگشت با الریان و رفت با لخویا نتوانست دروازه حریف را باز کند. تک گل پرسپولیس در بازی برگشت با لخویا را هم مدافع حریف وارد دروازه خودی کرد.

بدتر اینکه پرسپولیسی‌ها، توانایی استفاده از بهترین موقعیت ممکن یعنی ضربات پنالتی را هم ندارند. الاهلی با دادن ۳ پنالتی، نقطه ضعفش در این زمینه را نشان داده اما پرسپولیسی‌ها هم هر دو پنالتی‌شان در دور گروهی را خراب کرده‌اند تا رکورد صددرصد ناکامی را روی ضربات پنالتی داشته باشند.

داشتن تیمی که در ۴ بازی لیگ قهرمانان گل نخورده، برگ برنده برانکو برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان است اما گل نزدن در ۴ بازی هم نقطه ضعف بزرگی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. نقطه ضعفی که شاید با حضور همزمان طارمی، امیری و یک نفر از بین علیپور و منشا در زمین، مقابل الاهلی به پایان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بلاشی

      گفتی برانکو هم نمیفهمه آقایون با کارشناسی 50 نفر مشخص شد باخت تیم لنگ ما به خاطر نبود کمال بود و بس یک هافبک دفاعی کاملا کلاسیک اقای برانکو چند تا بازیکن جدید گرفتی واز حول حلیم داری بد جور می افتی تو دیگ مرد حسابی کمال را از دست ندهیم او لیاقت بازی در بهترین تیم اروپا را دارد چرا راجع به کمال سطح پایین فکر میکنی واعصاب را طوری پیریزی به هم که منم میگم تیم لنگ واقعا داری لنگی فکر میکنی استقلال داره رو کمال کار میکنه کمال هم بدشده نیامده البته به خاطر تو داره میره گفته راحت برانکو مرا به دوتا جوون فروخت. بچه ها نذارید کمال برا امثال احمدزاده و مسلمان باند بازی شون داره ریشه کن میکنه تیم مارا حواست باشه برانکو بچگانه تصمیم میگیریم همین علی منصور گفته تاسال1402 همتون خنددید دوستم در جایشان بود ه خیلی جدی داره کار میکنه یواش یواش داره طوری بازیکن به تیم تزریق میکنه که همان سالی که گفته با میانگین سن 22 واقعا داره تیم جهانی میبازه حرفشو مسخره نکنید تفکرش دوستان میگن عالیه اگه رزگار بهش امان بده بعد اقای برانکوه ما همین الان رو می بینه یادت رفته پارسال نیمکت تیم چی بود خدا باما بود وگرنه هشتم هم نمیشدیم چون ذخیره نداشتیم حالا تو داری دستی دستی بازیکنان را مثل کمال را میدی به استقلال نکن برانکو نکن اندیشه کن دستت را هم کم کم خوندن باید از این ره بعد بصیرت داشته باشی نه حتی مربیگری فقط بصیرت و باهوشی والسلام بل
      آشی هستم عشق قرمز

    • miladzare

      البته نگارنده عزیزفک کنم الزایمر دارن چون بازی رفت باالهلال مسلمان گل اول رو زد کمی دقت هم چیزخوبیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج