اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۶۰۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کی‌روش‎، گرت بیل را می‌بیند؟

شروع خوب تیم‌های شهریار در چند فصل گذشته آنقدر تکرار شده که دیگر غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد.

آی‌اسپورت: شروع خوب تیم‌های شهریار در چند فصل گذشته آنقدر تکرار شده که دیگر غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد. با این وجود تیمی که علی دایی برای سایپا ساخته، به مراتب جذاب‌تر از دستپخت‌های این مربی در نفت تهران و صبای قم است. خط حمله، نقطه قوت اساسی سایپا در لیگ برتر هفدهم را می‌سازد. نارنجی‌ها با مثلث هیجان‌انگیز مهدی ترابی، محمد عباس‌زاده و البته علی قلی‌زاده، توانایی عبور از هر دفاعی را دارند. پیروزی این هفته سایپا در جدال با استقلال، به کمک سماجت عباس‌زاده به دست آمد. مهاجمی که با تعقیب مسیر توپ، برای تیم‌اش پنالتی گرفت و خودش توانست از این ضربه استفاده کند. حفظ مهدی ترابی، حتی بیشتر از خرید عباس‌زاده از نساجی برای باشگاه اهمیت داشت.

ترابی پیشنهادهای زیادی از داخل و خارج ایران دریافت کرده بود اما سایپا به هیچ قیمتی راضی به قرار دادن این بازیکن در بازار نشد. اتفاقی که جاه‌طلبی این تیم برای فصل جدید را عیان می‌کرد. زوج سوم مثلث هجومی تیم دایی اما تا امروز، دلچسب‌ترین نمایش‌های فردی فصل سایپا را ارائه کرده است. دریبل‌های علی قلی‌زاده در جدال با استقلال، حتی بیشتر از حرکات اکروباتیک خاص عباس‌زاده موردتوجه قرار گرفت. علی هر وقت که اراده کرد، توانست به قلب دفاع حریف نفوذ کنذ و با تکنیک مثال‌زدنی‌اش، خطری برای دروازه استقلال به وجود بیاورد. حرکات ظریف این بازیکن جوان با پای راست و ضربات دقیق‌اش با پای چپ، در این فصل سایپا را به دو گل تماشایی رسانده‌اند.هنرنمایی‌های او، انگیزه دنبال‌کردن نارنجی‌ها را برای علاقه‌مندان فوتبال ایران به وجود می‌آورد.

حتی اگر همه تیترهای ستایش‌آمیز از بازیکنان کم‌سن‌وسال سهم مهدی قائدی باشد، نادیده‌گرفتن علی قلی‌زاده ممکن نیست. پدیده‌ای با گوش‌هایی شبیه گرت بیل، که درست مثل «ولزی پرنده» از راست حرکت می‌کند و با چپ، کار حریف را می‌سازد. او حتی آماده‌تر از روزهای شروع درخشش مهدی ترابی نشان می‌دهد و به همین خاطر امیدوار است موردتوجه سرمربی تیم ملی نیز قرار بگیرد. اگر طراوت ساق‌های علی و حوصله او برای اعجاز در زمین فوتبال حفظ شود، این بازیکن را خیلی زود در لباس تیم ملی تماشا خواهیم کرد. قلی‌زاده یک فوتبالیست معمولی نیست و برای ستاره‌شدن، باید به غیرمعمولی‌بودن ادامه بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج