۵۸۶۰۳۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

دیسلایک: فراموشكار مثل منصوریان

تشویق منصوریان بعد از شکست استقلال در تختی، همه احساس هواداران آبی درباره این مربی را نمایان نمی‌کرد.

آی‌اسپورت: تشویق منصوریان بعد از شکست استقلال در تختی، همه احساس هواداران آبی درباره این مربی را نمایان نمی‌کرد. درصد زیادی از طرفداران استقلال، با فرضیه عبور از علیمنصور موافق نیستند اما این موضوع نمی‌تواند به معنای عدم نگرانی آن‌ها از سرنوشت تیم‌شان با منصوریان باشد. به دست آوردن تنها ۴ امتیاز از ۴ مسابقه ابتدای فصل، برای یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های لیگ برتر پذیرفتنی به نظر نمی‌رسد. فاصله ۶ امتیازی با صدر جدول، ابدا غیرقابل جبران نیست اما روند استقلال در لیگ هفدهم هنوز یک روند مثبت و رو به جلو تلقی نمی‌شود. ترس از تکرار سرنوشت فصل گذشته، هنوز آبی‌ها را به حال خودشان رها نکرده است. استقلال در لیگ شانزدهم نیز شروع امیدوارکننده‌ای نداشت اما در نیم‌فصل دوم به شکل آشکارا تبدیل به تیم بهتری شد. با این وجود برای رسیدن به هر یک از دو جام فصل، دیگر کمی دیر شده بود. معضل کلیدی علیمنصور در فصل گذشته، انتخاب استراتژی بی‌ربط به داشته‌های تیم‌اش بود. او نمی‌توانست از بختیار و چند ستاره دیگر تیم به خوبی بازی بگیرد اما مدت‌ها به راه رفتن در همین مسیر بن‌بست ادامه داد. از یک جایی به بعد، این مربی بالاخره جام زهر را نوشید و تصمیم گرفت استقلال را جوان کند.

منصوریان در آستانه اخراج قرار گرفته اما او با کنارگذاشتن رحمتی به تیم شوک داد و به جز سیدحسین حسینی، با استفاده از پدیده‌هایی مثل امیدنورافکن، زکی‌پور، فرشید اسماعیلی و کاوه رضایی، یک تیم کاملا آماده و دوست‌داشتنی ساخت. او در تابستان اما این تجربه موفق را از یاد برد و باز هم در پنجره نقل و انتقالات، اسم و رسم بازیکنان را به سطح آمادگی‌شان ترجیح داد.

سرمربی استقلال تنها زمانی به جوانگرایی روی خواهد آورد که چیزی برای از دست دادن نداشته باشد و چاره‌ای به جز این تصمیم پیش روی خودش نبیند. حذف فیزیکی بهنام برزای برای حفظ جابر انصاری، تصویر شفافی از دیدگاه آقای سرمربی ارائه می‌کرد. همان‎طور که کناررفتن مهره‌هایی مثل حقدوست برای ادامه استفاده از بازیکنانی نظیر یعقوب کریمی، نشان می‌داد که استفاده از پدیده‌های جوان صیغه‌ای بوده که تنها به صورت موقت مورد استفاده این مربی قرار گرفته است. استقلال دلچسب و لذتبخش نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم، با پیرمردهایی مثل جپاروف و جباری، شادابی‌اش را از دست داد. حالا در تیم کند منصوریان، فرستادن توپ به جناحین و سانترهای بلند روی دروازه، حرف اول را می‌زند. او تا ۵ سال دیگر از هوادارها زمان می‌خواهد اما اگر روند باشگاه تغییر نکرد، این زمان به جز عادت به شکست چیز دیگری را به استقلالی‌ها یاد نخواد داد.

علیرضا منصوریان، یک مربی بااستعداد است اما از بیماری فراموشی رنج می‌برد. او نسخه درمانی مدرن تیم‌اش را گم کرده و برای بهبود شرایط، باز هم به طب سنتی روی آورده!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منوچهر مسجدسلیمانی

      آقای منصوریان از تو بیسوادتر و بی ادب ترتو فوتبال ندیدم چون سوادت را عملکردت نشون میده و ادبت نوع صحبت کردنت . استقلال را نابود کردی بسه تمتمش کن و برو .

    • hamed

      چوب خدا صدا نداره. ادم نباید نمک نشناس باشه.
      آقای منصوریان اگه برزای نبود الان شماهم تواستقلال نبودید. این حق برزای نبو که شما اونو گذاشتین تو لیست خروجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج