اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۸۶۷۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مهربان: گل زدن به رحمتی، افتخار من است

گلزن جوان تیم فوتبال پدیده می‌گوید فرقی نمی‌کند مقابل پرسپولیس باشد یا استقلال؛ اول می‌خواهد تیمش موفق باشد و در وهله بعدی به فکر گلزنی است.

ورزش سه: گلزن جوان تیم فوتبال پدیده می‌گوید فرقی نمی‌کند مقابل پرسپولیس باشد یا استقلال؛ اول می‌خواهد تیمش موفق باشد و در وهله بعدی به فکر گلزنی است.

حسین مهربان درباره پیروزی مقابل استقلال و گلزنی‌اش گفت: خدا را شکر می‌کنم که گلزنی‌ام در مقابل استقلال با پیروزی تیمم توام شد. بازی مقابل تیم‌ بزرگ اما بحران‌زده استقلال سخت و دشوار بود. هم ما و هم آنها نیاز مبرمی به این پیروزی داشتیم که ما با تمرکز بالا و استفاده به موقع از مالکیت توپ توانستیم آنها را شکست بدهیم.

گل او مقابل استقلال با عدم تعادلش همراه بود که در این خصوص می‌گوید: زمانی که توپ به من رسید برای لحظه‌ای تعادلم به هم خورد اما در لحظه آخر با تمام قدرت و با نوک انگشتان پایم توپ را به هر سختی‌ای بود به سمت دروازه مهدی رحمتی فرستادم. البته آقای رحمتی جز گلرهای بزرگ فوتبال ایران هستند و باز کردن دروازه ایشان جز افتخارات است.

وی درباره تکرار گلزنی‌اش توامان با تغییر نتیجه برای تیمش خاطرنشان کرد: از اینکه توانستم طی دو هفته برای تیمم گلزنی کنم خوشحالم، گل زدن من حاصل زحمات تمام بچه‌های تیم است اما بیشتر از گلزنی برایم موفقیت و نتیجه‌گیری پدیده ارجحیت دارد.

مهاجم پدیده در پاسخ به سوالی که آیا در دیدار مقابل پرسپولیس هم گلزنی خواهد کرد یا خیر اضافه کرد: بله صددرصد به گلزنی در آن بازی هم فکر می‌کنم؛ اما مهم نیست من به استقلال یا پرسپولیس گل بزنم بلکه همانطور که گفتم مهم موفقیت پدیده است و کسب رتبه‌ای خوب در جدول رده‌بندی است.

مهربان در رابطه با آنکه چرا سال گذشته در پدیده چنین عملکردی نداشته می‌گوید: سال گذشته در ابتدای فصل مصدوم شدم و نتواستم در ادامه خودم را به آمادگی صددرصدی برسانم. البته تا نیم فصل دوم برای پدیده به میدان رفتم و حتی مقابل صبا گلزنی کردم اما در بازی پرسپولیس از ناحیه کتف مصدوم شدم و دیگر نتوانستم برای پدیده به میدان بروم.

او در پایان درباره اتفاقات بعد از بازی هم افزود: کاری به اتفاقات بازی ندارم و همین که تیمم برنده این مصاف بود، برایم ارزشمند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم شاهمرادی از سیرجان

      ابروریزی کردند استقلالی ها منصوریان مربی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج