۵۸۶۷۶۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دایی: در دیداری که کمترین حق ما برد بود، باختیم

از دید سرمربی تیم فوتبال سایپا شکست مقابل تراکتورسازی حق این تیم نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی، سرمربی سایپا پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: فکر می‌کنم باخت در این دیدار حق ما نبود. شرایط طوری رفم خورد که این اتفاق افتاد. تراکتوری‌ها یک فرصت هم در نیمه اول نداشتند.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه برق رفت، تیم آنها توانست از فرصت استفاده کند. متأسفانه در دیداری که کمترین حق ما برد بود، باختیم. به تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم. در این بازی توپ‌های ما به گل نرفت، اما تراکتورسازی باهوش عمل و از اشتباهات ما استفاده کرد.

سرمربی تیم سایپا با بیان اینکه بازیکنانش پس از پیروزی مقابل استقلال مغرور شده بودند، یادآور شد: متأسفانه این مسئله را دو روز است در تمرین به بچه‌ها می‌گویم. در هتل، جلسه فنی و همه‌جا گفتم که باید تمرکزمان را بالا ببریم، اما نشد. می‌دانستیم مقابل تراکتورسازی بازی سختی داریم. این موضوع غرور را خیلی به بازیکنانم یادآوری کردم، اما روندی را که داشتند، نتوانستند ادامه بدهند.

دایی در مورد وقفه‌ 20 دقیقه‌ای که به‌خاطر قطعی برق در ورزشگاه پاس قوامین اتفاق افتاد، گفت: تراکتورسازی بعد از آن وقفه کار خاصی نکرد. در صحنه گل اول تراکتورسازی، بازیکن ما توپ را دفع کرد، اما بازیکن تراکتورسازی شوتی زد و گلی به ثمر رساند که سال‌ها از یادش نمی‌رود. او عالی ضربه زد و توپش هم گل شد. در ادامه ما آمدیم که گل خورده را جبران کنیم، اما متأسفانه نشد.

وی زمانی که با سؤال یکی از خبرنگاران مواجه شد که از او پرسد: «آیا با توجه به عملکرد نه‌چندان خوب علی قلی‌زاده در این دیدار، بهتر نبود ایوب کلانتری از اول به میدان می‌رفت؟»، تصریح کرد: شما بازی را دیدی؟ هر وقت بازی را ببینی، راحت می‌توانی نظر بدهی. قلی‌زاده تلاش خود را انجام داد، اما امروز از روزهای خوبش فاصله داشت. مطمئنم به روزهای خوبش برمی‌گردد. فراز و نشیب در ورزشکاران طبیعی است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: ما سعی می‌کنیم در تعطیلات اشتباهات‌مان را برطرف کنیم و تمریناتی انجام دهیم که باعث تقویت کار گروهی‌مان شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای دایی جوانان تراکتور سرتر از شما و تیمتان بودند مثل همیشه با غرور صحبت نکنید تازه شانس آوردید که چهار تایی نشدید یکبار بازی رو ببینید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج