adexo3
۵۸۸۱۱۰
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پیام بیانیه جدید افتخاری چه بود ؟

ابهام در سرنوشت منصوریان و استقلال

سرمربی استقلال همچنان شرایط مبهمی برای ادامه کار در استقلال دارد.

ورزش سه: سرمربی استقلال همچنان شرایط مبهمی برای ادامه کار در استقلال دارد.

اولین واکنش رسمی مدیران استقلال به شکست برابر پدیده، قعر نشینی استقلال و شعار علیه منصوریان 48 ساعت بعد از این دیدار اتفاق افتاد و مدیرعامل استقلال با انتشار بیانیه ای خطاب به هواداران، صحبتهایی را مطرح کرد. صحبتهایی که بخش اعظمی از آن را کلی گویی، ترسیم راه و وعده های مدیریت استقلال تشکیل داده و کمتر درباره جزییات صحبتی مطرح شده است.

مدیرعامل استقلال بیانیه خود را با عذرخواهی از هواداران آغاز کرد و پس از آن طبق تعارفی همیشگی هواداران را صاحبان اصلی باشگاه معرفی کرد. افتخاری در ادامه صحبتهای خود با یادآوری فصل نقل و انتقالات به عنوان بخش روشن کارنامه خود در استقلال به هواداران قول داد تا تلاش خود را برای بازگشت استقلال به روزهای موفقیت انجام می دهد.

تنها صحبت مهم مدیرعامل استقلال، به کلی گویی او درباره وضعیت کادرفنی و تصمیم هیات مدیره باز می گردد. افتخاری در این باره گفت " ناگفته نماند هیات مدیره محترم باشگاه در حال رسیدگی و رفع مشکلات پیش آمده می باشد و ان‌شاءالله تصمیم منطقی و درستی را در راستای موفقیت تیم استقلال خواهد گرفت" و البته هیچ اشاره ای به تاریخ برگزار جلسه هیات مدیره و تصمیم خود به عنوان مدیرعامل نداشت تا به این ترتیب اولین واکنش استقلالی ها با همین جملات به پایان برسد.

تمرین بازیکنان استقلال روز شنبه بعد از ۴ روز استراحت آغاز خواهد شد اما شرایط این تیم در هاله ای از ابهام است. هیات مدیره و مدیرعامل استقلال هنوز صحبتی مبنی بر ادامه همکاری با منصوریان مطرح نکردند و اخبار غیر رسمی از مذاکره آنها با گزینه های جانشینی منصوریان نیز مطرح می شود.

رضا افتخاری نیز در این بیانیه ترجیح داد تا از منصوریان حمایت نکند تا بیش از گذشته وضعیت نامطمئن او روی نیمکت استقلال منتشر شود. عدم حمایت مدیران استقلال اما با برکناری منصوریان و مذاکره رسمی با گزینه های جانشینی او همراه نشده تا شرایط استقلال با گذشت 4 روز از شکست برابر پدیده، همچنان نامشخص باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غلامی

      به نظر من باید فرصت داد تیم از لحاظ روحی مشکل دارد ومن مطمئن هستم که استقلال با منصوریان به روز های اوج خود میرسد، هواداران صبوری کنند ، این تیم پارسال هم اوایل لیگ خوب کار نکرد، رفته رفته تیم خوب شد تیمی که انتظارش را نداشتیم نایب قهرمان شد.

      پاسخ ها

      • taj

        فصل گذشته هم صبورى کرديم .
        فقط يه خاطره خوب از منصوريان داريم که دربى رو برد.
        اگه بخوايم صبورى کنيم امتيازارو از دست ميديم و با صدر جدول فاصله پيدا ميکنيم.

      • بدون نام

        برو بابا استقلال بامنصوریان هیچی نمیتونه بشه هرچه زودتر بره بهتره

    • جمیل دامنی راد

      منصوریان باید ماندگار شه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج