adexo3
۵۸۸۱۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قلعه نویی با دغدغه های کمتر؛

ژنرال با ذوب در جستجوی روزهای پرافتخار

بهترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران ، هرچند طبق معمول فصل را خوب آغاز نکرده اما امیدوار است امسال با ذوب آهن به دوران پرافتخارش بازگردد.

بهترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران ، هرچند طبق معمول فصل را خوب آغاز نکرده اما امیدوار است امسال با ذوب آهن به دوران پرافتخارش بازگردد.

ذوب آهن از 5 بازی در لیگ برتر هفدهم 6 امتیاز به دست آورده و در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

امیر قلعه نویی بعد از یک فصل سخت با تراکتورسازی بار دیگر به اصفهان بازگشت و این بار روی نیمکت ذوب آهن نشست. تیم دوم شهر اصفهان که از نظر امکانات و ساختار یکی از بهترین های لیگ ایران است.

ژنرال که با 5 قهرمانی بهترین مربی تاریخ لیگ برتر است ، امسال در حالی به ذوب آهن پیوسته که این تیم در فصل گذشته نتایج خیلی خوبی کسب نکرده است و موضوع مهم تر این که این تیم همچون دیگر باشگاه های صنعتی در دوسال اخیر دیگر نمی تواند مثل گذشته در بازار نقل و انتقالات ریخت و پاش کند.

امیر قلعه نویی امسال هم مثل اکثر سال هایی که در لیگ برتر مربی گری کرده هنوز نتایج درخشان و در حد نام و اعتبار خودش به دست نیاورده است اما نمایش ذوبی ها با ژنرال به گونه ای بوده است که حتی در بازی هایی که این تیم نتیجه لازم را نگرفته این امیدواری را به وجود آورده که ذوب تبدیل به یکی از بهترین های لیگ برتر امسال شود.

قلعه نویی مثل سال های اخیر یک کادر فنی پرتعداد را برای ذوب آهن در نظر گرفته و قصد دارد با خرد جمعی روی نیمکت، تیمش را به روزهای اوج برگرداند.
ژنرال با ذوب در جستجوی روزهای پرافتخار

ژنرال امسال در ذوب آهن مشکلات عدیده مالی و ساختاری که در تراکتورسازی و استقلال با آن ها دست و پنجه نرم می کرد را ندارد، او تیمی متشکل از بازیکنان خوب در اختیار دارد که اکثر آن ها سال ها است در ذوب آهن هستند و هماهنگی بالایی دارند.

امیر با ذوب آهن به روزهای خوب می اندیشد و تعطیلی مسابقات در هفته پنجم نیز می تواند کمک کند ژنرال و تیمش زودتر به بالاترین سطح نمایش خود برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج