۵۸۸۷۳۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاسخ اسکوچیچ به بیعانه استقلال

روز چهارشنبه گذشته یکی از مدیران سابق استقلال ادعا کرده بود ۲ فصل پیش و پس از ناکامی پرویز مظلومی در دربی مدیران استقلال با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات فولاد مذاکره کرده بودند.

ورزش سه: روز چهارشنبه گذشته یکی از مدیران سابق استقلال ادعا کرده بود ۲ فصل پیش و پس از ناکامی پرویز مظلومی در دربی مدیران استقلال با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات فولاد مذاکره کرده بودند.

کامران منزوی در این‌باره اعلام کرده بود که استقلال 20 هزار دلار پول هم به اسکوچیچ پرداخت کرده بود تا وی جانشین مظلومی شود اما این قرارداد به دلایلی سر نگرفته است. اما این ادعا از سوی این مربی سابق تیم‌های فولاد و ملوان رد می‌شود.

اسکوچیچ در گفت‌وگویی کوتاه به خبرنگار ما می‌گوید: استقلال باشگاه بزرگی است و من افتخار می‌کنم که در زمانی مورد توجه مدیران این باشگاه بودم که البته شاید این زمان همان زمانی نباشد که در روزهای گذشته ادعا شده چراکه من یک مربی حرفه‌ای هستم و زمانی که تیم داشته باشم، با تیم دیگری مذاکره نمی‌کنم مگر اینکه این مساله با آگاهی باشگاه باشد.

اسکوچیچ سپس درباره پولی که از استقلال دریافت کرده هم گفت: این مساله واقعا عجیب است و مطرح شدنش باعث شگفتی من شد. چون فکر نمی‌کنم استقلال برای توافق با یک مربی احتیاج به پرداخت پول پیش داشته باشد. در نهایت من این موضوع را رد می‌کنم.

این مربی درباره شرایط فعلی استقلال هم گفت: در این زمینه به هیچ وجه صحبتی نمی‌کنم و برای آقای منصوریان آرزوی موفقیت دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج