۵۹۰۱۶۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راموس: می توانم روزی برنده توپ طلا شوم

سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید با مجله ایتالیایی Undici مصاحبه ای انجام داده و در مورد برنامه های خود برای فتح تمام دستاورد های ممکن در آینده صحبت کرده است.

وبسایت نود: سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید با مجله ایتالیایی Undici مصاحبه ای انجام داده و در مورد برنامه های خود برای فتح تمام دستاورد های ممکن در آینده صحبت کرده است.

کاپیتان ۳۱ ساله رئال مادرید در مورد زیدان، سرمربی تیم، گفت:

رئیس رکورد هایی که توسط مربیان دیگری که در باشگاه ما بودند، ثبت شده را می شکند و استعداد هایی که از دوران بازی داشت و خود بخشی از دنیای فوتبال بود را نشان می دهد. با سخت کوشی و تواضع او دل رختکن را به دست آورده است. خیلی به او احساس نزدیکی می کنیم.

توپ طلا:

در سال های اخیر این به جایزه ای شخصی میان مسی و کریستیانو تبدیل شده است اما برای مثال به فابیو کاناوارو نگاه کنید - او برنده توپ طلا شد بنابراین چیزی نیست که ساده از آن بگذرم. اگر سرانجام روزی برنده توپ طلا شوم، لحظه ای تاریخی خواهد بود.

کلید تداوم پیروزی ها:

باید پیروزیی هایی که در گذشته کسب کرده ایم را فراموش کنیم، و به نظرم این کلید موفقیت است. خوب یا بد، فوتبال هیچوقت به شما زمان لذت بردن از همه چیز را نمی دهد. فتح ۳ جام قهرمانی اروپا طی ۴ سال اخیر فوق العاده است اما حالا زمان آن است که این قهرمانی ها را کنار بگذاریم. روزی، وقتی بازنشسته شوم، فرصت و زمان کافی برای نگاه به گذشته و فکر کردن به پیروزی ها را خواهم داشت.

راموس: می توانم روزی برنده توپ طلا شوم

مهارت های گلزنی:

در میدانی که در شهر زادگاهم بازی می کردیم، عادت داشتم که به عنوان مهاجم بازی کنم و گل های زیادی به ثمر می رساندم. وقتی گل می زنم، درست مثل کریستیانو، دیوانه وار خوشحالی می کنم.

نقش او در حملات رئال مادرید:

حالا وقتی به حملات تیم ملحق می شوم، به خاطر تمام تجربیاتی که از دوران کودکی داشته ام، حس می کنم در خانه هستم. علیرغم این حقیقت که اوضاع کنونی بی نهایت سخت تر شده است، تجارب قبلی کمک می کند که نسبت به سایر مدافعانی که جلو می روند، کاملاً متفاوت رفتار کنم.

بهترین فصل:

اگر نگوییم که بهترین فصل، مسلماً یکی از بهترین فصول دوران بازی ام را سپری کرده ام؛ و احتمالاً با ثبات ترین سطح عملکرد را در این فصل داشتم. تجربه چیزی به شما می بخشد که هنگام جوانی آن را در اختیار ندارید اما عطش پیروزی من مثل زمانی است که تازه بازی را شروع کرده بودم و این برای تداوم دوران اوج، کلیدی است. از وقتی لا دسیما را فتح کردیم، مدام می گویم: 'این بهترین سال من بود'، تنها برای اینکه فصل بعد بهتر شود، من باید از سطح عملکرد خود عبور کنم. مهمترین نکته این است که به یاد داشته باشیم همه چیز ممکن است و هر فصل جدید را با رویکرد جدیدی آغاز کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج