۵۹۰۰۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آسنسیو، مرد جدید روزهای سخت برنابئو

مارکا در گزارشی به عملکردهای خوب آسنسیو در بازی‌های اخیر اشاره کرده و او را جانشینی مناسب برای کریس رونالدو معرفی کرده است.

خبرگزاری مهر: مارکا در گزارشی درباره مارکو آسنسیو به تمجید از او پرداخته است. تیم فوتبال رئال مادرید در بازی مقابل والنسیا به تساوی دست پیدا کرد و ۲ امتیاز از دست داد، اما این بازی برای شاگردان زیدان یک نکته داشت و آن هم این بود که حالا می‎توانند مطمئن باشند مارکو آسنسیو شایسته حضور در ترکیب اصلی تیم است.

دو گل فوق‌العاده پای چپ باعث شد شب جادویی او در سانتیاگو برنابئو رقم بخورد. اعتماد به نفس او زمانی بالاتر رفت که توانست در دیدار مقابل والنسیا گل بزند، آن هم در شبی که گرت بیل و کریم بنزما یکی پس از دیگری موقعیت‌ها را از دست می‎دادند.

اولین گل او زمانی زده شد که به بهترین شکل از ناتوانی کوندوگبیا در کنترل توپ بهره برد و باعث شد جمعیت حاضر در ورزشگاه مات و مبهوت توانایی این بازیکن جوان شوند. دومین گل هم از روی یک ضربه کاشته زده شد تا حتی کریس رونالدو هم به او افتخار کند.

آسنسیو در دیدار یکشنبه‌‎شب درخششی داشت که حالا زیدان به سختی می‎تواند در ترکیب اصلی تیمش به او بازی ندهد. سرمربی فرانسوی از او در مرکز زمین استفاده کرده بود و او هم به خوبی پاسخ اعتماد مربی را داد.

آسنسیو همچنین با این کار فشار روی گرت بیل را بیشترکرد. ستاره ولزی مدتی است که زیر فشار انتقادات است و وقتی صحبت از فروش بازیکن در رئال باشد نام او به عنوان اولین گزینه احتمالی مطرح می‎شود.

شماره ۲۰ رئال در ۵ بازی ۴ گل زد و جدا از این زمانی که نیاز به حضور یک رهبر در تیم بوده، به بهترین شکل این وظیفه را انجام داده است. او این روزها بیشتر از همیشه اعتماد به نفس دارد و به نظر جانشین رونالدو در رئال بالاخره پیدا شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج