adexo3
۵۹۰۲۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: ربیع خواه در یک فضای باز تنها مانده بود

برانکو ایوانکوویچ که بعد از چند روز تعطیلی تمرینات تیمش را زیر نظر گرفت عصر دیروز بعد از بازی دوستانه تیمش در جمع خبرنگاران درباره بازی با الاهلی گفت: بازی در سطح بالایی بود. در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همه حریفان قوی هستند و ما هم در شرایط سختی بازی کردیم،

ایران ورزشی: برانکو ایوانکوویچ که بعد از چند روز تعطیلی تمرینات تیمش را زیر نظر گرفت عصر دیروز بعد از بازی دوستانه تیمش در جمع خبرنگاران درباره بازی با الاهلی گفت: «بازی در سطح بالایی بود. در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همه حریفان قوی هستند و ما هم در شرایط سختی بازی کردیم، هوا شرجی بود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعد از باخت ۲ بر صفر با انگیزه و انرژی که داشتند توانستیم نتیجه را برگردانیم. این نیمه اول بازی بود و بازی برگشت هم ما و هم الاهلی برای همه یا هیچ می‌جنگیم و نشان دادیم آنها تیمی بهتر از ما نبودند و در بازی برگشت هم باید نشان بدهیم تیم بهتری هستیم.»

برانکو قبل از پرسش‌های خبرنگاران به نکته جالبی اشاره کرد: «بازیکنی که باور نمی‌کند ما می‌توانیم بعد از عقب افتادن در نتیجه به بازی باز گردیم، بهتر است با ما در بازی بعدی حاضر نشود. البته بعد از گل دقیقه اول که یک شوک بود، بازگشت به شرایط بازی سخت بود. البته در نهایت شانس‌هایی را در جریان بازی از دست دادیم اما نباید در این سطح از مسابقات این اتفاق بیفتد و باید از شانس‌های نیم‌بند هم استفاده کرد؛ کاری که الاهلی آن را انجام داد.»

آیا از هافبک دفاعی خود ناراضی بودید؟

ما با هافبک دفاعی خود مشکلی نداریم. مشکل ما هافبک‌های نفوذی در این بازی بودند که به اندازه کافی بازنگشتند و کمک نکردند. ربیع خواه در یک فضای باز تنها مانده بود و طبیعی است که نتواند همه فضاها را پوشش دهد.

ممکن است در بازی‌های آینده برخی بازیکنان مانند مسلمان نیمکت نشین شوند؟

هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما به شرایط بازی و تیم خود و حریف نگاه می‌کنیم. تلاش می‌کنیم فرم تیم بازی به بازی بالاتر برود و طبیعی است که این موضوع یک پروسه مداوم را می‌طلبد. تعویض‌ها بر اساس نتایج و موقعیت‌ها و وضعیت بازیکنان انجام می‌شود. نسبت به پارسال نیمکت قوی تری داریم و باید بدانیم که در کنار سه بازیکن تعویضی، سید جلال حسینی، مصلح و سیامک نعمتی حضور داشتند. ما یک نیمکت قوی داریم که می‌توانیم با آنها واکنش خوبی داشته باشیم. اینکه چه کسی بازی خواهد کرد، بستگی به شرایط بازی دارد.

درباره زمان بازی با گسترش فولاد چه نظری دارید؟

ما بازی می‌کنیم زیرا زمان دیگری برای بازی کردن نداریم. ما می‌خواستیم بازی ما 2-3 روز قبل باشد اما شرایط مهیا نبود. زیرا دو روز بعد از بازی بود و شرایط مناسب نبود و در صورت بازی در لیگ قهرمانان جریمه می‌شدیم. خستگی قطعا برای بازیکنان ما وجود خواهد داشت اما راه حل دیگری نداریم.

بازیکنان تیم‌تان خسته نمی‌شوند؟

بله. خسته می‌شوند اما راه‌حل دیگری نداریم.

به منصوریان دو بازی دیگر مهلت داده شده و آیا این فرصت حرفه‌ای است ؟

- خودم را درگیر مسائل باشگاه دیگر نمی‌کنم. این روابط بین خودشان است و من نظری در مورد نتایج و تصمیم‌گیری‌های آنها ندارم. تمرکزم روی تیم خودم است و اینکه تیم استقلال و یا باشگاه‌های دیگر چه کاری می‌کنند به من ارتباطی ندارد و به آن ورود نمی‌کنم.

اما اولتیماتوم به سرمربی می‌تواند فشار به تیم و بازیکنان را بیشتر کند؟

همه آنهایی که در تیم‌هایی مثل استقلال یا سپاهان یا باشگاه‌های بزرگ دیگر کار می‌کنند تحت فشار هستند. بازیکنان و کادر فنی‌شان باید آمادگی فشار را داشته باشند اما این مسائل در حیطه من نیست که نظر بدهم.

وضعیت مصدومیت مسلمان چگونه است؟

او اکنون مشغول فیزیوتراپی و درمان است و باید ببینیم کی به ما ملحق می‌شود و با چه شدتی تمرین می‌کند.

شنیده‌اید فشار مسوولان الاهلی بر روی ربروف بعد از مساوی با پرسپولیس زیاد شده‌؟

هر کسی در تیم بزرگ کار می‌کند تحت فشار است و ممکن است مساوی یا هر باختی مشکل‌ساز باشد. نتیجه مساوی با الاهلی و بازگشت به بازی اعتماد به نفس ما را افزایش داد و اینکه می‌توانیم در بازی برگشت از آنها بهتر باشیم. البته همه چیز ۵۰ - ۵۰ است.

ظاهرا سوءتفاهم‌هایی بین کمال کامیابی‌نیا و اعضای تیم به وجود آمده بود.

در هر جمع و حتی خانواده‌ها این مسائل و اختلاف‌نظرها پیش می‌آید اما این مسائل چیزی نیست که بخواهد همه چیز را به هم بریزد و من هیچ مشکلی نمی‌بینم.

می‌دانید پرسپولیس در ۱۶ شهریور سالها پیش ۶ گل به استقلال زده؟

من به گذشته نگاه نمی‌کنم و نگاهم به آینده و فردا و پس‌‌فردا است تا بهتر و بهتر شویم.

آیا قرار است برای حضور در جمع مربیان به مالزی سفر کنید؟

برنامه‌ای برای سفر داشتم. البته قرار است سفر به چین باشد نه مالزی اما باید موفق به گرفتن ویزا شوم. در کرواسی فرصت نبود که ویزا بگیریم باید ببینم ویزا می‌رسد یا نه.

در مورد دیدار ایران و کره جنوبی که روز پنج‌شنبه انجام می‌شود چه نظری دارید؟

مهم‌ترین مساله این است که ایران به جام جهانی راه پیدا کرده است و بازی با کره و بازی بعد از آن می‌تواند بازی آماده‌سازی برای جام جهانی باشد.

صحبت پایانی؟

باید به جامعه رسانه و ورزش بخصوص فوتبال درگذشت ایرج باباحاجی از همکاران شما را تسلیت بگویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج