اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۱۵۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

غیرمنتظره مثل ليگ جزيره

هفته سوم لیگ برتر انگلستان این هفته برگزار شد. لیگی که هر هفته باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره‌ای در بازی‌های تیم‌های مختلف باشیم.

روزنامه قانون: هفته سوم لیگ برتر انگلستان این هفته برگزار شد. لیگی که هر هفته باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره‌ای در بازی‌های تیم‌های مختلف باشیم. همان تیمی که هفته گذشته یکی از غول‌‌های لیگ را شکست داده بود از پس تیمی متوسط برنمی‌آید و حرکات سینوسی تیم‌‌ها به جذابیت این لیگ کمک کرده است. به تمام این بازی‌‌ها و اتفاقات، روزهای پایانی نقل و انتقالات سال را نیز اضافه کنید تا هرچه بیشتر در این جذابیت غرق شویم.

اولین بازی این هفته را سیتی در زمین بورنموث برگزار کرد. بازی پخش زنده نشده و همان روز و چند ساعت بعد به صورت غیرزنده پخش شد. در زمانی که بازی‌‌‌های مهم دیگری به صورت زنده برگزار می‌شد، بازی‌ای که نتیجه آن را می دانستیم از شبکه ورزش پخش می شد. بگذریم که اپلیکیشن آنتن آن را به صورت زنده و با گزارش فارسی و البته با گزارشگری ضعیف پخش کرد. گزارشگری که حتی نام تیم بورنموث را نیز اشتباه تلفظ می کرد. بازی با گل فوق العاده زیبای دانیلز به نفع بورنموث شروع شد و با وقت اضافه‌ ۱۰ دقیقه ای و در نهایت با گل دقیقه ۹۷ استرلینگ به نفع سیتی تمام شد. سیتی تغییرات زیادی داشته اما هنوز آن تیمی که از پپ انتظار داریم نشده است. هاردسفیلد که ۶ امتیاز از دو بازی قبلی کسب کرده بود، در زمین خود با تساوی بدون گل در برابر ساوتهمپتون متوقف شد. وستهام شکست دیگری را از نیوکاسل پذیرفت تا بدون امتیاز و با تفاضل گل منفی هشت، شرایط اسفباری را تجربه کند. مهم ترین بازی روز شنبه اما تقابل یونایتدی‌‌های دست نیافتنی با لسترسیتی بود. بهترین بازیکن زمین بازیکنی بود که شاید سال آینده در تیم منچستر او را ببینیم؛ کسپر اشمایکل. کسی که بارها موقعیت های یونایتدی‌‌ها را گرفت و حتی ضربه پنالتی لوکلکو را نیز مهار کرد اما نتوانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد و دو گل راشفورد و فلینی بازی را به نفع منچستریونایتد به پایان رساند. مورینیو و تیمش در سه بازی امسال، ۱۰ گل زده و گلی دریافت نکرده اند تا ترس تمام انگلستان و البته اروپا را فرابگیرد که هر وقت منچستر و البته مورینیو در اوج بوده اند، کسی جلودارشان نیست.

بازی‌‌های روز یک‌شنبه، بازی‌‌‌های مهم هفته بودند. ابتدا چلسی در زمین خود با درخشش موراتا، اورتون را با دو گل از پیش رو برداشت تا نشان دهد که شکست در بازی ابتدایی فصل تنها یک اتفاق بوده است و آن‌‌ها همان تیم خوب فصل گذشته اند. استوک سیتی که آرسنال را در هفته گذشته شکست داده بود، این هفته از وست برومویچ ۶ امتیازی برنیامد و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تاتنهام نیز نتوانست برنلی را در ویمبلی شکست دهد. آن ها در ویمبلی افتضاحند؛ ۱۱ بازی و تنها یک برد. تاتنهام در لیگ قهرمانان در این زمین باید به مصاف رئال‌‌مادرید و دورتموند برود و از الان باید فکری به حال این آشفتگی روحی‌‌شان در ویمبلی كنند. اما مهم ترین بازی هفته تقابل لیورپول و آرسنال بود. لیورپول چهار امتیازی و آرسنال سه امتیازی که اولی در لیگ قهرمانان و دومی در لیگ اروپاست، شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد. لیورپول نمی‌خواهد کوتینیو را از دست بدهد که بسیار بعید است این اتفاق بیفتد و شاید همین امروز یا فردا شاهد این انتقال جنجالی باشیم. در مقابل آرسنال به هر کاری دست می‌زند تا در این روزهای پایانی نقل و انتقالات، سانچز را به فروش برساند. تقابل دو تیم نشان داد که لیورپول همان تیمی شده که از تیم‌‌های کلوپ انتظار داشتیم. سراسر هجومی و جذاب و البته نباید از نقش پررنگ محمد صلاح در این تیم گذشت. لیورپول با چهار گل آرسنال را شکست داد تا آرسنال باز هم با این عدد قرین شود. آرسنال چهار گل زده، هشت گل دریافت کرده و تفاضل گلش منفی چهار است. ونگر سال‌‌هاست كه جایگاهش را از دست داده و شاید با یکی یا دو بازی افتضاح دیگر به درب خروجی باشگاه هدایت شود.

نتایج هفته سوم لیگ برتر انگلستان به شرح زیر است:

بورنموث ۱ - ۲ سیتی

پالاس ۰ - ۲ سوانزی

هادرسفیلد ۰ -۰ ساوتهمپتون

نیوکاسل ۳ - ۰ وستهام

واتفورد ۰ - ۰ برایتون

یونایتد ۲ - ۰ لسترسیتی

چلسی ۲ - ۰ اورتون

وست بروم ۱ - ۱ استوک سیتی

لیورپول ۴ -۰ آرسنال

تاتنهام ۱ - ۱ برنلی

هفته آینده رقابت تیم‌‌های سیتی با لیورپول، تاتنهام با اورتون، چلسی با لسترسیتی و یونایتد در زمین استوک دیدنی و جذاب است و ما خیلی از این بازی‌‌‌ها را نخواهیم دید و دلیلش نیز به طور کامل مشخص است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج