adexo3
۵۹۲۰۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمودی: شیوه قرعه‌کشی سال قبل بهتر بود

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: روبه‌رو شدن تیم‌های لیگ برتری در مراحل ابتدایی جام حذفی اتفاق خوبی نیست و بهتر بود شرایطی به وجود می‌آمد که آنها در مراحل بالاتر با یکدیگر روبه‌رو شوند.

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: روبه‌رو شدن تیم‌های لیگ برتری در مراحل ابتدایی جام حذفی اتفاق خوبی نیست و بهتر بود شرایطی به وجود می‌آمد که آنها در مراحل بالاتر با یکدیگر روبه‌رو شوند.

کاظم محمودی در موردتعطیلات لیگ برتر، گفت: تراکتورسازی تعطیلی خاصی نداشت. تمرینات ما فقط به مدت ۲ روز تعطیل شد و در ادامه کارمان را طبق برنامه کادرفنی دنبال کردیم تا آماده حضور در جام حذفی شویم.

وی افزود: روز گذشته یک بازی دوستانه خوب مقابل گسترش فولاد داشتیم که این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. آماده دیدار مقابل پدیده در جام حذفی می‌شویم تا در این دیدار نتیجه لازم را کسب کنیم. ان شاءالله روز چهارشنبه عازم مشهد می‌شویم.

سرپرست تراکتورسازی در مورد رویارویی با پدیده در مرحله یک شانزدهم نهایی و شرایط جدید قرعه کشی جام حذفی که احتمال رویارویی با هر حریفی در هر مرحله‌ای وجود دارد، عنوان کرد: به نظر من روش فعلی خوب نیست. نمیدانم بگوییم متاسفانه یا خوشبختانه قرعه کشی به این شکل شده است. زمانیکه تیم‌های لیگ برتری در یک طرف و تیم‌های لیگ دسته دوم و دسته اولی در یک طرف بهتر بود و جذابیت مسابقات در مراحال بالاتر بیشتر می‌شد اما در این وضعیت تیم‌های لیگ برتر به یکدیگر می‌رسند و کار سخت می‌شود. الان پرسپولیس و نفت، صنعت نفت و سپاهان و پدیده و تراکتورسازی به یکدیگر برخورد کردند که این باعث می‌شود سه تیم لیگ برتری کنار بروند. توصیه من به سازمن لیگ این است که در سال‌های بعد برای بیشتر شدن جذابیت مسابقات شرایط قرعه‌کشی سال قبل لحاظ شود.

وی در پایان تصریح کرد: به هر حال به سازمان لیگ و تصمیمات اتخاذ شده احترام می گذاریم کارمان را با قدرت انجام می‌دهیم و محکم کار می‌کنیم تا در دیدار پیش رو موفق شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج