اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۲۲۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهزادی کریمی: قراردادم را فسخ نمی كنم!

بازيكن تيم فوتبال نفت آبادان گفت: قراردادم را فسخ نمي كنم تا تكليفم روشن شود.

خبرگزاری فارس: فرید بهزادی کریمی بازیکن صعنت نفت آبادان که از حضور در تمرینات این تیم از سوی فراز کمالوند محروم شده است وی درباره آخرین وضعیت خود گفت: بعد بازی با ذوب آهن به من عنوان کردند سر تمرین نیایم و نامه ای از باشگاه خواستم که باشگاه هم نامه ای به من نداده است. اکنون به من می گویند چرا سر تمرین نیامده ام و می گویم خودتان گفته اید و می خواهند شرایط جدیدی برای من درست کنند و من را جریمه کنند.

بهزادی کریمی: قراردادم را فسخ نمی كنم!

من مدارکی دارم که باشگاه نفت نمی تواند من را جریمه کند چون اسم من در بین نفراتی که برای اردوی بروجرد از سوی باشگاه اعلام شد نبود ، وقتی اسم من را قرار نمی دهند یعنی کادر فنی نمی خواهد من در اردو باشم. آقای کمالوند خودش شخصا به من گفت نمی خواهد به اردو بیایی و برو با هر تیمی می خواهی مذاکره کن.

هافبک نفت در ادامه افزود: با زندگی ام نباید اینطور بازی شود. هفته پنجم که ابتدای فصل است من را از تمرینات کنار گذاشتند من هم احترام گذاشتم اما اجازه نمی دهم به خاطر سلیقه دیگران حقم پایمال شود و به قراردادم به نفت پایبند هستم. همان طور که سال های تیم های زیادی من را می خواستند و صبا به واسطه قرارداد با من اجازه رفتن نداد اکنون نفت ابادان هم باید به قرارداد با من احترام بگذارد. آنها حتی با من یک جلسه هم نگذاشتند و حتی نامه هم به من نمی دهند. من هم از فردا سر تمرین می روم تا تکلیف مشخص شود.

کریمی در مورد اینکه اخر ماجرا چه می شود گفت: من نامه ای به کمیته انضباطی داده ام تا تکلیف را مشخص کند و یا آقای عیسی زاده باید تکلیف را مشخص کنند. من پیشنهادات مختلفی را رد کرد و با هزار امید و ارزو به ابادان امدم تا در کنار مردم خوب این شهر از فوتبال لذت ببرم باورم نمی شود که شرایط اینطور شود. به خدا با تمام توانم برای نفت بازی کردم و به هم بازی نکردم ولی باز هم به نظر آقای کمالوند احترام می گذارم ما او هم باید به حق و حقوق من احترام بگذارد. من قراردادم را با نفت فسخ نمی کنم و منتظر مشخص شدن وضعیتم هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج