۵۹۳۲۷۹
۱ نظر
۵۴۳۱
۱ نظر
۵۴۳۱
پ

آدیداس ژاپن کجا، آدیداس ایران کجا

لباسی که برای تیم ملی در دیدار مقابل کره جنوبی طراحی شده بود با واکنش بسیاری از کاربران در فضای مجازی مواجه شده است.

خبرورزشی: تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با پیراهن های آدیداس به میدان رفت اما پیراهنی که مقابل کره جنوبی به تن کرد متفاوت با پیراهن تیم ملی در دیدارهای گذشته بود و حتی کیفیت آن شک برانگیز شد و باعث به وجود آمدن شائبه هایی شد.
آدیداس ژاپن کجا، آدیداس ایران کجا

کاربران تصویری از پیراهن تیم ملی ژاپن را منتشر کردند که سال هاست با آدیداس همکاری می کند. بدون اینکه پیراهن آنها را لمس کنید تنها از ظاهر و رنگ ها مشخص است که پیراهن تیم ملی ژاپن از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به پیراهن تیم ما برخوردار است. حکایتی که درباره دیگر تیم های آدیداس پوش در مقایسه با تیم ملی کشورمان نیز وجود دارد. چطور می شود آلمان، اسپانیا، بلژیک، آرژانتین و بسیاری دیگر از تیم های مطرح ملی دنیا از پیراهن های آدیداس استفاده کنند اما ۱۸۰ درجه متفاوت با آدیداسی که تیم ملی ایران به تن می کند. چطور می شود برای برخی تیم های ملی طراحی و کیفیت درجه یک محصولات آدیداس در نظر گرفته می شود و پیراهن درجه ۳ این کمپانی به تیم ملی ایران تعلق می گیرد؟
آدیداس ژاپن کجا، آدیداس ایران کجا

زمانی که آدیداس به عنوان اسپانسر پیراهن تیم ملی مشخص می شود باید محصول درجه یک خود را به تیم ملی ارائه دهد. وضعیت فعلی مانند این می ماند که ما با یک کمپانی قلابی از آدیداس قرارداد امضا کردیم در نتیجه محصولاتی که در اختیارمان قرار می گیرد متفاوت با آدیداسی است که در دیگر نقاط دنیا به تیم های دیگر می رسد.
آدیداس ژاپن کجا، آدیداس ایران کجا

تیم ملی ایران لایق پوشیدن بهترین برندهای دنیاست. تیم ما دو دوره پیاپی از آسیا به جام جهانی صعود کرده و به عنوان ابرقدرت قاره آسیا شناخته می شود. چنین تیمی صلاحیت پوشیدن محصول درجه یک یک کمپانی را ندارد؟ چطور می شود در طراحی پیراهن های دیگر تیم ها یک الگوی مشترک حرفه ای وجود داشته باشد اما پیراهن تیم ملی ایران با یک استاندارد متفاوت که شباهتی به محصولات آدیداس ندارد طراحی شود؟
آدیداس ژاپن کجا، آدیداس ایران کجا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرشاد

      امیدوارم اول همه ما به مسائل فنی فکر کنیم و زمینه های پیشرفت . بعد بریم سراغ حاشیه ها . الان هم تیم ملی از اینجور حاشیه ها کم نداره اما امید وار هستم تیم ملی در جام جهانی با لباسی در حد واندازه تیم اول آسیا ظاهر بشه جیووا که اومد گفتیم برند معتبر حالا اینم از آدیداسه ایران که اصلا نمیشه کاملا ازش راضی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج