۵۹۶۷۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فنونی‌زاده: آمده ام تا یاد منصورخان را زنده کنم

آلومینیوم اراک با انتخاب مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال تصمیم دارد شرایط این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ یک مساعد کند.

ورزش سه: آلومینیوم اراک با انتخاب مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال تصمیم دارد شرایط این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ یک مساعد کند.

مهدی فنونی‌زاده پس از انتخابش به عنوان رئیس کمیته فنی آلومینیوم اراک به ورزش سه می‌گوید: پس از صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه داشتم به درخواست مشاور عالی آقای اخوان، رئیس هیات مدیره و کمیته فنی پاسخ مثبت به این باشگاه دادم تا تیم آلومینیوم و استان مرکزی به حق فوتبالی خود برسد. البته خدابیامرزد منصورخان پورحیدری را یاد و خاطره ایشان در زمان حضورشان برای موفقیت این تیم و زحماتی که برای آلومینیوم کشیدند، من را برای انتخاب این پست مصمم‌تر کرد.

او درباره شرایط آلومینیوم و اینکه آیا این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ می‌تواند از شرایط نابسامان خارج شود هم گفت: آلومینیوم امسال لیگ را خوب آغاز نکرده و در ۴ بازی ۲ امتیاز کسب کرده که امیدوارم در هفته‌های آتی با حضور بنده و حامد بصیری سرمربی ـ بازیکن این تیم، شرایط طور دیگری برای این تیم رقم بخورد.

وی در پاسخ به سوالی که آیا تصمیم به انتخاب سرمربی دیگری به جای حامد بصیری ندارند و یا اینکه خودشان بر این مسند خواهند نشست یا خیر می‌گوید: در حال حاضر چنین فکری نداریم؛ البته این تصمیمی است که هیات مدیره باید بگیرند. حامد بصیری بازیکن ـ سرمربی مستعد و جوان این تیم است، به جز آن او بومی است و هواداران آلومینیوم او را پذیرفته و قبول دارند. امیدوارم همانطور که در فوتبال بازی کردن موفق است، در هدایت این تیم هم موفق باشد. اما اینکه آیا خودم سرمربیگری این تیم را برعهده خواهم گرفت یا خیر باید بگویم به هیچ عنوان چنین نخواهد شد، چون بعضی از بازیکنان مدنظر من نیست و من این تیم را نبسته‌ام که بخواهم هدایتش را برعهده داشته باشم؛ اما در کنار این تیم کمک می‌کنم تا مشکلات فنی حل شود و بتوانیم به کمک یکدیگر این تیم را به موفقیت برسانیم.

فنونی‌زاده در پایان درباره اینکه فکر می‌کند چه رتبه‌ای در آخر فصل برای آلومینیوم باید در نظر گرفت گفت: من هنوز هیچ چیزی از این تیم ندیده‌ام و باید یکی، دو هفته‌ای در کنار این تیم باشم و به تمریناتشان بروم تا ببینم توان و قدرت بازیکنان در چه حد است و در چه نقاطی نقص وجود دارد تا آن را برطرف کنیم؛ ولی در کل من به اراک آمده‌ام تا کارهای مثبتی برای موفقیتش انجام بدهیم تا آلومینیوم به حقش برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج