adexo3
۵۹۷۳۶۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

۴ راند از دوئل کریمی و درخشان؛ باشگاه مشت‌زنی

دعوای کریمی و درخشان در مصاحبه‌های‌شان پایانی ندارد.

وبسایت نود: دوئل درخشان و کریمی بر سر نیمکت نفت تهران از ابتدای فصل کلید خورده است. در نهایت حمید درخشان برنده دوئل بود و سرمربی نفت شد. درخشان پس از این انتخاب در مصاحبه‌ای از علی کریمی دعوت کرد که به عنوان دستیار در کنارش حضور داشته باشد. اتفاقی که واکنش تند کریمی را به همراه داشت. علی کریمی در اینستاگرامش با انتشار تیتر روزنامه‌ای که این نقل‌وقول را روی جلد برده بود، انتقاد شدیدی از روسای فدراسیون فوتبال کرد.

حالا پس از پنج هفته صبوری، کریمی سرمربی نفت تهران شده و درخشان منتظر انتقام از اوست. هر چند که در صحبت‌های درخشان مشخص است او گلایه‌ای بابت اخراجش ندارد و فقط درصدد دریافت پول قراردادش است. به همین بهانه، همه مصاحبه‌هایی که این دو در این مدت با رسانه‌ها داشتند که بیشتر حالت جواب به صحبت‌های همدیگر بود را مرور می‌کنیم.

شروع

زمانی که خبر کنارگیری درخشان منتشر شده بود، این سرمربی در مصاحبه‌اش اعلام کرد که استعفا نداده است. کریمی هم از تعطیلی تمرینات نفت به عنوان دلیلی بر صحت حرف‌هایش استفاده کرد که با جواب درخشان همراه شد.

درخشان: من استعفا نداده‌ام و در مورد برکناری‌ام هم خبری نشنیده‌ام. اصلا نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا به وجود آمده است.

کریمی: استعفا نداده‌اند و این خیلی خوب است، اما آقایان اگر استعفا ندادند، چرا تمرین تیم را تعطیل کردند؟ وقتی یک مربی می‌آید و تمرینات یک تیم را تعطیل می‌کند، به منزله چیست؟ اگر من فردا به تمرین نیایم، انگار کناره‌گیری کرده‌ام، غیر از این نیست!

درخشان: من در مقطعی تمرین را تعطیل کردم که سرمربی این تیم بودم و این مجوز را داشتم که ۲ یا ۳ یا هر چقدر دلم بخواهد حتی تا شب بازی بعدی تیم، تمرین را تعطیل کنم؛ پس اگر مثلا آقای برانکو تمرین پرسپولیس را ۳ روز تعطیل کند یعنی از تیم پرسپولیس استعفا کرده و میشود سراغ تیم پرسپولیس رفت و سکانش را در دست گرفت؟

پای ۹۰۰ میلیون پول در میان است

درخشان قبول کرد که نیمکت را به کریمی واگذار کند. ولی به این شرط که پولش را بدهند.

درخشان: مالکان جدید ابتدا باید با من تواق کنند وگرنه علی کریمی شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ندارد. اگر کسی فکر کرده من چیزی را می بخشم، در اشتباه است.

کریمی: اکنون که ما اینجا هستیم و آقایان هم تا دل‌شان بخواهد می‌توانند مصاحبه کنند. به هر حال سوژه‌ای شده که خبرنگاران به این آقایان زنگ بزنند و مصاحبه کنند. می‌دانم یک سری مشکل‌شان چیست و به این نتیجه رسیده‌اند داخل باشگاه پول آمده است. مدیریت جدید شرایط خوبی دارد و حالا آقایان به فکر افتاده‌اند.

درخشان: از طریق رسانه ها متوجه شده‌ام که قرار است مدیرعامل باشگاه تغییر کند. واقعا من هم چیزی نمی‌دانم و کسی هنوز به من چیزی نگفته است.

من لژیونرترم یا تو؟

بحث بعدی که این دو به طور غیرمستقیم به هم طعنه زدند، راجع‌به لژیونر شدن‌شان است.

درخشان: پیشنهادها از خارج برایم جدی است که یکی از مالزی و دیگری از اندونزی است. طبیعتا دوست دارم که در ایران بمانم و به جوانان کشورم خدمت کنم. تیم‌های خارجی به غیر از بحث مالی، آرامش و امکاناتی دارند که راه پیشرفت را هموار می کند.

کریمی: شاید قسمت شده آقایان بروند لژیونر شوند. فکر می‌کنم اولین مربی لژیونر هم شوند. قبل از اینکه الکساندر نوری هم مربی وردربرمن شود، کسی او را نمی‌شناخت و حالا او را به برنامه‌های ورزشی می‌آورند. حالا آقایان می‌توانند این رکورد را به نام خودشان ثبت کنند و اولین مربی لژیونر شوند.

درخشان: چند سال بعد از شروع دفاع مقدس، ورزش ما وارد دوره تلخی از دلتنگی های اجتماعی رسید، سال ها قبل، برزگری و قاسمپور و فرکی و عزیزی و روشن و نظری به لیگ‌های خارجی رفته بودند؛ اما زمانی که ما به لیگ قطر رفتیم و اولین لژیونر دهه ۶۰ شدیم، آن همه ستاره در فوتبال ما نمی‌دانستند لژیونر یعنی چه...

انتقاد فنی

کریمی با بازگشت به تمرینات نفت، هشت بازیکنی که با نظر درخشان به تیم اضافه شده بودند را اخراج کرد.

کریمی: متاسفانه یک بازیکن خوب در نفت تهران داشتیم که به استقلال خوزستان رفت، اما به تاکتیک کادرفنی قبلی نخورد و اکنون جزو بهترین بازیکنان تیمش است.

درخشان: من حرف بیشتری ندارم و فقط این را می‌گویم که به زودی اثرات تفکرات ایشان (علی کریمی) را خواهید دید. حتما ایشان صلاح دانسته‌اند که اینطور رفتار کنند و همانطور که گفتم نتیجه تفکرات ایشان به زودی مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      حمید خان پول و بچسب .خودت میدانی الان کجا عروسیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج