adexo3
۵۹۷۴۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلوی بازی تیم‌های پایه‌ای نفت تهران را گرفتند!

دیدار تیم های نوجوانان نفت تهران و شهید ایرانمهر به دلیل ممانعت مسئولین محل برگزاری از ورود بازیکنان و مسئولان دو تیم لغو شد.

وب سایت نود: دیدار تیم های نوجوانان نفت تهران و شهید ایرانمهر که قرار بود ساعت ۱۵ امروز در مجموعه ورزشی میلاد دفاع برگزار شود، لغو شد. علت لغو این بازی ممانعت مسئولین مجموعه میلاد دفاع از ورود بازیکنان و مسئولین دو تیم به این مجموعه بود. با وجود اصرار مکرر مسئولان دو تیم و ناظران بازی، مسئولین میلاد دفاع خواسته آنها را نپذیرفتند و در نهایت این دیدار لغو شد. ناصر فریادشیران مسئول آکادمی باشگاه نفت تهران در خصوص اتفاقات امروز در گفتگویی اختصاصی، ضمن انتقاد شدید از رفتار و برخوردهای مسئولان مجموعه میلاد دفاع گفت:

باشگاه نفت تهران بازیکنانی را در اختیار دارد که از راههای دور و نزدیک و حتی برخی از کرج می آیند و با این برخوردها مواجه می شوند. امروز شاهد برخوردهایی بودم که بسیار زننده بود. مالک و بهره بردار مجموعه میلاد دفاع فقط به خاطر طلب حداکثر ۶-۷ میلیون تومانی مانع از ورود بازیکنان دو تیم شدند و هر چه اصرار کردیم فایده ای نداشت و آنها روی تصمیم خود پافشاری کردند.

فریادشیران در ادامه توضیح داد:

برای مسئول تربیت بدنی وزارت دفاع که اجازه کار به چنین افرادی را می دهد، متأسفم. مگر این زمین متعلق به کیست؛ مگر این زمین و این امکانات نباید در اختیار بچه ها و بازیکنان همین سرزمین باشد؟ اما این افراد بازیکنانی را که در این هوای گرم در ساعت ۳ بعد از ظهر خود را به محل بازی رسانند، به زمین راه ندادند. آقایان صالحی و رئیسی حتی به لغو این بازی بسنده نکردند و اجازه تمرین تیم های جوانان و امید نفت تهران را هم به ما ندادند.

جلوی بازی تیم‌های پایه‌ای نفت تهران را گرفتند!

مدیر آکادمی نفت تهران در خصوص خواسته مسئولین مجموعه میلاد دفاع گفت:

آقایان بابت طلبی که از باشگاه دارند، اجازه ورود به زمین بازی را به ما ندادند. بنده شخصاً به ایشان گفتم مالک باشگاه هر که باشد، چه شرکت شرکت بهنام پیشرو و چه شرکت پارس طلاییه، و طلب شما هر مبلغی که هست، ضمانت می کنم که پرداخت شود اما ایشان به هیچ وجه حاضر به همکاری نشد و گفتند همین الان اگر ۳ میلیون تومان برای من کارت به کارت کنید، می توانید بازی را انجام دهید. ضمن اینکه مسئولین میلاد دفاع رفتار و برخورد زننده ای را با بنده داشتند و بدترین توهین ها را در تلگرام به من داشتند. مگر بنده چه توهینی به آنها کردم و یا چه خواسته ای از آنها داشته ام که اینگونه برخوردهای زشتی دارند؟ مگر برای خودم چیزی خواسته ام، بنده و همه همکارانم در آکادمی فوتبال باشگاه نفت تهران، چه برای فصل پیش و چه این فصل، حتی یک ریال دریافتی نداشته ایم و بدون دریافت پول کار می کنیم. با وجود تمام سختی ها فقط به این خاطر کار می کنیم که از بین این بچه های جوان و نوجوان، چند مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری و ..... را به فوتبال این مملکت معرفی کنیم.

فریادشیران در پایان در خصوص مسائل پیش آمده در خصوص واگذاری مالکیت باشگاه تهران به شرکت پارس طلاییه هم گفت:

ما تابع قانون هستیم و هر چه که قانون بگوید از آن تبعیت می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج