۵۹۹۱۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راکیتیچ: نتایج خوب اخیر بارسلونا اتفاقی نیست

هافبک کروات بارسا زیر نظر والورده احساس راحتی می‌کند.

طرفداری: ایوان راکیتیچ، هافبک کروات و ملی‌پوش بارسلونا که در فرم فوق العاده‌ای قرار دارد عنوان کرد او و هم‌تیمی‌هایش باید بدون توجه به آنچه در مادرید می‌گذرد، به پیشرفت و تلاش‌شان ادامه دهند.

به گزارش اسپورت، بارسا پس از اینکه سوپرکاپ اسپانیا را به طرز تحقیرکننده‌ای از دست داد، به یکباره همه چیز را عوض کرد و حالا هر چهار بازی فصل جدیدش را با پیروزی و بدون گل خورده به پایان برده است. سه برد از سه هفته اول لالیگا و شکست 3-0 یوونتوس در نیوکمپ به معنای صدرنشین شاگردان والورده در هر دو تورنمنت معتبر فصل است. از جمله بازیکنان بارسا که نقشی ویژه در این بردها داشته می‌توان به ایوان راکیتیچ اشاره کرد که توانسته زیر نظر مربی جدیدش، خوش بدرخشد. او در گفتگو با خبرنگاران می‌گوید:

جنجال‌های میان رئال مادرید و داوران؟ با تمام احترامی که برای مادرید قائلم، ما باید سرمان به کار خودمان باشد. متحد و با هم باشیم. به تلاش‌مان ادامه دهیم تا لذت‌هایمان ادامه داشته باشد. خوب شروع کردن فصل مهم است چون به شما آرامش خاطر می‌دهد. تعداد زیاد هافبک‌های تیم؟ اضافه شدن بازیکنان باکیفیت همواره اتفاق مثبتی برای تیم محسوب می‌شود. به خصوص زمانی که همه، بهترین بازی‌هایشان را انجام بدهند.

غیبت مسی در تیم منتخب یوفا از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا؟ خب، اگر ما همچنان به بردن ادامه دهیم و همه جام‌ها را ببریم و باز هم کسی در تیم منتخب قرار نگیرد، هیچ اهمیتی ندارد. این تصمیم یوفاست و آن را می‌پذیریم. به خصوص اگر به بردن‌هایمان ادامه دهیم!

با والورده حالا بیش از گذشته روی پرس از جلو کار می‌کنیم. نتایج خوب تیم، اتفاقی نیست و در فوتبال، این جزئيات هستند که سرنوشت را رقم می‌زنند. پس قطعا جزئياتی در تیم تغییر کرده که نتایج خوب از راه رسیده‌اند. شخصا از کار با والورده احساس بسیار خوب و راحتی دارم. حالا زمان اتحاد است. اینکه بیشتر با هم باشیم و همه با هم در دفاع و حمله شرکت کنیم. لیگ و اروپا را خوب شروع کرده‌ایم و می‌خواهیم به همین منوال ادامه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج