۶۰۰۵۷۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بادامکی: امیدوارم در ورزشگاه امام رضا بازی کنیم

بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابراز امیدواری کرد که با افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع)، دو تیم مشهدی لیگ برتری بازی‌های‌شان را در این ورزشگاه مدرن انجام دهند.

ایسنا: حسین بادامکی درباره شرایط تیمش پس از گذشت شش هفته از لیگ برتر گفت: شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم اما متاسفانه در دو بازی چهار امتیاز را به راحتی از دست دادیم. می‌توانستیم با کسب این چهار امتیاز تا رتبه سوم جدول صعود کنیم.

او همچنین درباره صحبت‌های مطرح شده از طرف بازیکنان تراکتورسازی درباره وقت کشی بازیکنان سیاه‌جامگان گفت: خوشبختانه تیم ما در این بازی به هیچ وجه وقت‌کشی نکرد. اگر می‌خواستیم این کار را انجام دهیم به خوبی از پس این موضوع بر می‌آمدیم و بازی به تساوی کشیده نمی‌شد. این صحبت‌ها جایی در فوتبال ندارد. احترام زیادی برای بازیکنان تراکتورسازی قائلم، آنها باید ایراد کار خود را پیدا کنند تا نتایج بهتری به دست بیاورند و در ادامه لیگ شرایط خوبی داشته باشند.

بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره بازی دو تیم منتخب خراسان رضوی و منتخب کربلا در افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع) هم اظهار کرد: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم، خوشحالم که ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) افتتاح شد، امیدوارم دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان در این فصل از رقابت‌ها در این ورزشگاه بازی‌های خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: باید نکات مثبت این ورزشگاه را مورد توجه قرار دهیم، حضور تماشاگران در این بازی فوق‌العاده بود، قطعا اگر برای این بازی بلیت فروشی انجام نمی‌شد، تماشاگران بیشتری این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

بادامکی خاطرنشان کرد: تماشاگران مشهدی نشان دادند که فوتبال را دوست دارند و برای تشویق تیم‌های خود به ورزشگاه خواهند آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیاد امیدوار نباش این ورزشگاه دکوریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج