adexo3
۶۰۱۴۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تکرار خاطرات شیرین برای قلعه‌نویی با برد ۶ گله؟

ذوب آهن اصفهان در ششمین بازی خود در رقابت های این فصل استقلال خوزستان را با شش گل بدرقه کرد.

وب سایت نود: ذوب آهن اصفهان فصل را با نتایج متوسطی آغاز کرد؛ این تیم در پنج بازی نخست این فصل به ۳ تساوی، یک برد و یک باخت دست یافته بود و با کسب ۶ امتیاز به دیدار هفته ششم برابر استقلال خوزستان رسید. در این دیدار شاگردان امیر قلعه نویی کاملاً برتر از حریف بودند و در طول بازی اصلاً موقعیت گلزنی قابل ذکری به حریف ندادند؛ بلکه از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرده و فرصت های زیادی را روی دروازه شیخ ویسی خلق کردند. در پایان، ذوب آهن میزبان مزد برتری و بازی هجومی خود را گرفت و با نتیجه پرگل ۶ بر صفر آبی پوشان خوزستانی را مغلوب کردند.

نتایج این روزهای ذوب آهن می تواند یادآور روزهای خوش قلعه نویی در استقلال تهران در هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر باشد؛ در هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر، استقلال گرچه فصل را با پیروزی آغاز کرد، اما در ادامه سه شکست و یک تساوی حاصل کار این تیم بود تا در پایان هفته پنجم ۴ امتیازی شده و با ثبت ۳ شکست، در وضعیت بحرانی قرار گرفت. اما استقلال در ششمین بازی خود در لیگ برتر هشتم به مصاف همنام اهوازی رفت تا استقلال اهواز با هدایت اکبر میثاقیان را با نتیجه پرگل ۶ بر صفر شکست دهد. از این بازی استقلال استارت قهرمانی را زد و نتایج این تیم کاملاً دگرگون شد و حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت تا در نیم فصل دوم به طور جدی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی مطرح باشد. سرانجام استقلال که برای کسب عنوان قهرمانی رقابت تنگاتنگی با ذوب آهن داشت، در روز پایانی با غلبه بر پیام خراسان توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.

تکرار خاطرات شیرین برای قلعه‌نویی با برد 6 گله؟

و حالا قلعه نویی در لیگ برتر هفدهم، و این بار به عنوان سرمربی ذوب آهن، با کسب پیروزی درخشان ۶ بر صفر برابر آبی پوشان خوزستانی، نتایج و روند مشابهی با استقلال لیگ هشتم داشته است؛ استقلالی که در پایان همان فصل به عنوان قهرمانی رسید. حال باید منتظر نتایج قلعه نویی و تیمش در ادامه رقابت های فصل ماند؛ فوتبال غیرقابل پیش بینی است و هیچ کس نمی داند که آیا باز هم تاریخ برای قلعه نویی تکرار خواهد شد و این مربی باز هم استارت قهرمانی را با پیروزی ۶ بر صفر برابر آبی پوشان خوزستانی خواهد زد؟ البته قهرمانی با ذوب آهن به مراتب دشوارتر از کسب این عنوان همراه با استقلال تهران خواهد بود، اما قلعه نویی مربی باتجربه و کاربلدی است، و بر مبنای این اصل که فوتبال هرگز قابل پیش بینی نیست، این تیم را می توان از مدعیان کسب عنوان قهرمانی به حساب آورد و منتظر عملکرد این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج