اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۲۲۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

میثاقیان: حریف ما انتحاری بازی خواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: بازی سختی پیش رو داریم چون گسترش برای فرار از انتهای جدول انتحاری بازی خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: اکبر میثاقیان در خصوص دیدار روز پنجشنبه اش مقابل گسترش فولاد از هفته هفتم لیگ هفدهم گفت: پس از تساوی برابر تراکتور که حق ما در آن بازی پیروزی بود تمرینات منظمی را برای دیدار برابر گسترش فولاد برگزار کرده‌ایم و می خواهیم با پیروزی در این دیدار خود را به بالای جدول برسانیم.

سرمربی سیاه جامگان در ادامه اظهار داشت: گسترش درست است در انتهای جدول قرار دارد اما مطمئن هستم بازی مقابل این تیم بسیار سخت است زیرا آنها انتحاری بازی خواهند کرد و می خواهند از ته جدول جدا شوند بنابراین باید هوشیارانه و منطقی مقابل این تیم قرار بگیریم و اجازه گلزنی به مهاجمان حریف را ندهیم.

وی در خصوص شرایط تیمش نیز گفت: بازیکنان من با توجه به بازی های خوبی که از خود ارائه داده اند از شرایط روحی خوبی برخوردارند و مطمئن هستم با اینکه می دانند بازی بسیار سختی مقابل گسترش فولاد خواهند داشت اما با روحیه ای خوب و ارائه یک بازی منطقی به مصاف حریف خواهند رفت اما به آنها تاکید کردم که به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیریم و فکر کنیم چون در انتهای جدول هستند پس به راحتی آنها را شکست خواهیم داد.

میثاقیان تاکید کرد: همیشه به بازیکنانم توصیه کرده ام که فوتبال ۹۰ دقیقه است و حتی ثانیه ها هم می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد بنابراین تا زمانی که سوت پایان بازی توسط داور زده نشده امنیت نداریم و نمی توانیم خود را برنده بازی بدانیم.

سرمربی سیاه جامگان خاطرنشان کرد: برای ما هر دیدار حکم یک فینال را دارد و اگر می خواهیم آرام آرام خود را به بالای جدول برسانیم باید حس برد و برتری داشته باشیم تا بتوانیم هفته به هفته بهتر شده و موقعیت مان را در جدول بهبود ببخشیم.

میثاقیان در پایان خاطرنشان کرد: هر چه از زمان بازی ها می گذرد جذابیت و حساسیت دیدارها بیشتر می شود و مطمئنم در هفته های آتی علاقه مندان بازی های پرگل و زیباتری را از تیم های لیگ برتر شاهد خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج