۶۰۳۰۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قنبری: امروز سپاهان متفاوتی را می‌بینید

کریم قنبری ، مربی سابق سپاهان و دستیار عبدالله ویسی در فصل گذشته معتقد است سپاهان میتواند پیروز دیدار الکلاسیکو ایرانی باشد .

ورزش سه: کریم قنبری که با خبرنگار سپاهان اف سی مصاحبه میکرد گفت: سپاهان همیشه ثابت کرده حتی اگر در روزهای خوبش هم نباشد در بازی های حساس عملکرد خوبی از خود نشان میدهد و از این جهت فکر میکنم امروز سپاهان متفاوتی را خواهیم دید .

وی درباره شرایط فعلی سپاهان و عدم نتیجه گیری تیم سابقش افزود : این شرایط قابل پیش بینی بود ، در لیگ های حرفه ای و تیمهای بزرگ دنیا هرگز شاهد تغییرات گسترده نیستیم، چرا که پس از این تغییرات زمان لازم است تا تیم مجددا به آمادگی و هماهنگی برسد . گاهی این زمان چند هفته است ، گاهی نیم فصل و حتی گاهی یک فصل تمام زمان می برد تا شاکله تیم به هماهنگی لازم برسند .

سپاهان هم نسبت به فصل گذشته کاملا دگرگون شده است ، خط دفاعی این تیم تماما دچار تغییر شده ، همچنین در خط هافبک با اضافه شدن علی کریمی و رافائل که در هفته گذشته اولین بازی خود را انجام دادند تغییرات زیادی شکل گرفته است ، لذا عدم هماهنگی در ترکیب فعلی طبیعی است .

مربی سابق سپاهان در مورد انتقاداتی که به خرید های خارجی سپاهان می شود گفت : من با توجه به اینکه در برهه های مختلف مامور سفر به کشورهای خارجی برای انتخاب بازیکنان بودم با این شرایط کاملا آشنا هستم . مساله کیفیت بازیکنان خارجی مختص سپاهان نیست و تمام فوتبال ایران درگیر این قضیه هستند و دلیل آن این است که با مبالغی که تیمها برای خرید بازیکن خارجی هزینه می کنند، نمیتوان انتظار بازیکن تاپ و با کارنامه ای را داشت و در نتیجه به ندرت پیش می آید که این خرید ها از کیفیت مناسب برخوردار باشند .

کریم قنبری که فصل گذشته در کنار عبدالله ویسی تیم جوانی را ساخته بود راجع به عدم اعتماد به جوانانی نظیر فاضلی و میرزایی از سوی کرانچار گفت : ما از نزدیک در کنار تیم نیستیم و از وضعیت و آمادگی بازیکنان اطلاعی نداریم . سرمربی همیشه با بررسی آمادگی بازیکنان در تمرینات ، بهترین نفرات را در ترکیب قرار می دهد، در نتیجه بازیکنان جوان سپاهان باید با امید به آینده سعی به اثبات خود به کرانچار در تمرینات داشته باشند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج