۶۰۳۲۸۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تریم برای آمدن به استقلال رضایت می‌دهد؟

سرمربی سابق تیم ملی ترکیه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون این کشور خواهان تسویه حساب مطالباتش شد.

خبرگزاری فارس به نقل از سایت «فوتومک» نوشت: ترکیه،فاتح تریم، سرمربی سابق تیم ملی ترکیه با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال این کشور خواهان تسویه حساب با او شد. تریم در ماه ژوئن گذشته نیز مطالبات خود را از فدراسیون ترکیه خواسته بود.

با توجه به قراردادی که تریم در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ با فدراسیون ترکیه امضا کرد قرار شد وی سالیانه حقوق ۳ و نیم یورویی داشته باشد. تریم که کارش با ترکیه تمام شده است مطالبات ۱۶ ماه اش را نخواسته بلکه مطالبات ۱۲ ماه اخیر خود را خواسته است.

تریم با رئیس فدراسیون ترکیه در تاریخ ۲۶ ژوئن یعنی دو ماه پیش به توافق شفاهی رسیده بود تا ۳ و نیم میلیون یورو خود را بگیرد. اما این مطالبات از سوی فدراسیون ترکیه پرداخت نشد در نتیجه وی به وسیله وکیلش هشداری را به فدراسیون ارسال کرد.

تریم این بار به خاطر بد عهدی فدراسیون ترکیه به جای ۱۲ ماه همان ۱۶ ماه طلبش را درخواست کرد که مبلغ ۴.۶ میلیون یورو می‌شود.

این خبر درحالی است فاتح تریم بنا به گفته مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گزینه اصلی هدایت این تیم است. یکی از خبرنگاران مشهور ترکیه نیز روز گذشته جزئیات پیشنهاد آبی ها به تریم را فاش کرد و مدعی شد که استقلال پیشنهاد مبلغ ۵ میلیون یورو(۲۰ میلیارد تومان) به مدت ۳ سال را به او داده یعنی حقوق سالیانه بیش از یک و نیم میلیون یورو است. با تفاسیر و این افشاگری استقلال پیشنهادی به تریم داده است که این سرمربی سرشناس در زمان هدایت ترکیه ۲ برابر این مبلغ را سالیانه می‌گرفت و باید منتظر ماند این سرمربی ترکیه‌ای به نصف دستمزد سابقش برای آمدن به استقلال رضایت می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا اینا میخوان کمر استقلال بشکونن آخه ۲۰میلیاردش کجا بود واسه چی میخوان استقلال نابود کنین میخواین با چک سفته بیارینش بعد قراردادش تموم شد کسی پولشو نداره بده بعد بازم شکایت محرومیت

    • بدون نام

      ارزششونداره و توی استقلال موفق نخواهد بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو عمووووووووووجان برو داداش برو فعلا یه مقدار سرچ کن
        هر وقت بتوووووووونن تریم رو راضی کنن بیاد مربیگری استقلالو قبول کنه یا شاید حاضر به مذاکره با شرایطش شه اونوقت مزخرف بنووووووووویس کله خراب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      رحمتی نمیزاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج