adexo3
۶۰۶۵۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بهترین بازیکن پرسپولیس مقابل الهلال

وحید امیری از آن بازیکنانی است که در تیم برانکو نقش ویژه‌ای داشت. شاید نامش هیچ‌گاه به اندازه طارمی و بیرانوند و مسلمان و علیپور مطرح نشد اما بیش از این‌ها در پرسپولیس تاثیر داشت.

وبسایت نود: وحید امیری آماده و سرحال را آخرین بار چه کسی دیده؟ در کدام بازی؟ قطعا در این سه بازی اخیر که پرسپولیس برنده از میدان خارج نشد نبوده. قبل از این سه بازی است. چند بازی قبل مشخص نیست اما قطعا به نتایج پرسپولیس ارتباط مستقیم دارد.

امیری از آن بازیکنانی است که در تیم برانکو نقش ویژه‌ای داشت. شاید نامش هیچ‌گاه به اندازه طارمی و بیرانوند و مسلمان و علیپور مطرح نشد اما بیش از این‌ها در پرسپولیس تاثیر داشت. اگر تاثیر مثبتش مشخص نبود اما حالا تاثیر منفی‌اش اهمیت او در تیم را نشان می‌دهد. امیری به واسطه حضور همزمان در تیم ملی و پرسپولیس و دوندگی زیادش در هر دو تیم کمی از روزهای اوجش فاصله گرفته است. همچنین حضور گاه و بیگاه او در پست دفاع چپ به تشخیص برانکو در دقایقی از بازی تاثیر او در تیم را کمتر کرده است. پستی که امیری نشان داده هیچ تبحری در آن ندارد اما برانکو زمان کمبود مهره به انجام آن اصرار دارد.

امیری در بازی مقابل الهلال هم شبیه چند بازی قبلی خیلی در اوج نبود اما شاید جالب باشد که بدانید او در این شرایط هم امیدوارکننده‌ترین بازیکن میدان بوده است. تنها بازیکن پرسپولیس که مقابل الهلال ۵ خلق موقعیت داشت وحید امیری بود. بعد از او احمدزاده و علیپور با ۴ خلق موقعیت قرار دارند.

بهترین موقعیت های بازی را امیری برای علیپور و منشا ساخت که این دو بازیکن نتوانستند از آن استفاده کنند. این در حالی است که بدست آوردن موقعیت در زمین الهلال کار بسیار سختی بود که بازیکنان پرسپولیس دفعات کمی موفق به انجام آن شدند و هر بار با پاس امیری بدست آمد.

امیری در کارهای دفاعی هم خیلی فاصله‌ای با بقیه نداشته است. او با ۷بازپس‌گیری توپ بعد از شجاع خلیل‌زاده در رده دوم قرار دارد. این در حالی است که او تنها حدود ۲۰ دقیقه به عنوان دفاع چپ بازی کرد اما آماری بهتر از بقیه مدافعان تیمش دارد. در میان بازیکنان فاز هجومی هم با ۴۵ پاس، بیشترین تعداد پاس را به خودش اختصاص داده است. البته با کمترین دقت پاس که به همان نقطه ضعف و ناآمادگی این روزهایش برمی‌گردد.

آمار نشان می‌دهد که وحید امیری حتی در روزهای ناآماده‌اش هم می‌تواند مفیدترین بازیکن پرسپولیس باشد و البته این میزان در حدی نیست که بتواند گره میانه میدان پرسپولیس را باز کند. وحید امیری در بازی مقابل الهلال هم بد بود و هم خوب اما همچنان تیم برانکو در حسرت بازیکن آماده هفته‌های گذشته می‌سوزد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج