اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۰۹۰۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خانه‌نشینی آگوئرو بیشتر از تخمین‌های اولیه است

آسیب‌دیدگی مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی در سانحه رانندگی اخیرش، از چیزی که در ابتدا تصور می‌شود شدیدتر است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت ESPN، پزشک سرخیو آگوئرو اعلام کرد که مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی برای بهبود جراحاتش در سانحه رانندگی که چند روز پیش در آمستردام هلند داشت، حداقل به ۶ هفته استراحت نیاز دارد.

آگوئرو در ابتدای هفته جاری در سفر یک روزه‌ای که برای شرکت در یک کنسرت در هلند داشت، سوار بر تاکسی دچار سانحه شد که در آن با وجود استفاده از کمربند ایمنی و فعال شدن کیسه هوا از ناحیه قفسه سینه آسیب دید و یکی از دنده‌هایش شکست.

او میدوار بود که ظرف مدت حداکثر یک ماه به میادین برگردد. در واقع بعد از اولین سری معایناتی که روز جمعه توسط پزشکان سیتی روی ستاره آرژانیتنی سابق اتلتیکومادرید صورت گرفت، اعلام شده بود که او بین ۲ تا ۴ هفته زمان لازم دارد تا به میادین برگردد اما دوناتو ویانی پزشک تیم ملی آرژانتین اعلام کرد که بعید می‌داند آگوئرو به این زودی قادر به بازی باشد.

وی پس از معاینه آگوئرو در انگلیس، در گفت‌و‌گو با شبکه TYC‌ اسپورت، اظهار داشت: سرخیو نمی‌تواند خانه‌اش را ترک کند و حتی نمی‌تواند سوار بر خودرو یا از آن پیاده شود. راستش را بخواهید به نظر من وضعیتش خوب نیست. او خیلی اصرار داشت که برای تیم ملی (در دو دور پایانی بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸) بازی کند اما امکانش وجود نداشت و به همین دلیل از نظر روحی در وضعیت مطلوبی قرار ندارد. حادثه‌ای که رخ داد و البته او در آن کاملاً بی‌تقصیر بود، مسبب مصدومیتی شده است که بهبودی آن حداقل یک ماه و نیم زمان نیاز دارد.

خانه‌نشینی آگوئرو انتظار او را برای تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ منچسترسیتی طولانی‌تر خواهد کرد. او که تنها یک گل دیگر می‌خواهد تا به این رکورد دست پیدا کند، در مقطعی از فصل خانه‌نشین خواهد بود که تیمش در لیگ قهرمانان اروپا یک بازی حساس در خانه ناپولی دارد و ۴ روز پس از آن هم در لیگ برتر باید به مصاف آرسنال برود. همچنین اگر آرژانتین نتواند به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند، آگوئرو بازی رفت پلی‌آف بین قاره‌ای مقابل نیوزیلند را هم از دست خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج