adexo3
۶۰۹۷۹۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

شفر، رحمتی را بیست سال جوان کرد!

برای «سید مهدی رحمتی» در این سن و سال ، بازی تازه آغاز شده! او بعد از مدت ها ، دوباره باید به روزهای نوجوانی بازگردد. به وقتی که باید تست فنی می داد یا برای جلب نظر یک مربی بزرگ و اسم و رسم دار ، چنان در تمرینات شیرجه می زد که چمن زیر پایش کنده شود!

ورزش سه: سیدمهدی رحمتی حالا در سی و شش سالگی ، دوباره به روزهای نوجوانی برگشته. دوباره باید برای جلب نظر یک مربی اسم و رسم دار تر از خودش بجنگد. دوباره باید برای اثبات خود و شایستگی هایش تلاش کند ، چرا که این بار ، دست بالا را ندارد. که این بار ، خیلی اوضاع به مرادش نیست.
شفر، رحمتی را بیست سال جوان کرد!

او که می داند مربی آلمانی ، قطعا در مورد او هشدارهایی از سوی منتقدانش دریافت کرده ، حالا به فرصت اندکی فکر می کند که در اختیار دارد تا نظر مساعد شفر را جلب کند و در استقلال بماند. می داند که ماندنش در تیم به مویی بند است و نمی خواهد اجازه دهد این آخرین فرصت برای ماندن در تیمی که دوستش دارد را از دست بدهد.

در تمرین استقلال شفر ، بیش از دیگر بازیکنان عملکرد رحمتی را در نظر دارد. او بارها میانه های میدان را رها می کند و به سمت دروازه می آید تا سنگربان اسم و رسم دار را متوجه این واقعیت کند که حواسش به او هست!
شفر، رحمتی را بیست سال جوان کرد!

اینکه رحمتی می تواند شفر را متوجه ارزش ها و توانایی های خود کند یا نه را نمی دانیم. این هم که شفر تیر خلاص را به کاپیتان استقلال می زند و مجوز خروجش از تیم را صادر می کند یا نه را نیز فعلا نمی توانیم بدانیم. با این همه ، خوب است که استقلال سرمربی ای داشته باشد که ترس را در دل همه بیندازد. خوب است که تیم های ما روی نیمکت ، مردی را داشته باشند که حتی بازیکن های بزرگ هم بخواهند برای جلب رضایتش طوری بجنگند که چمن زیرپایشان کنده شود یا با استخوان درد تمرین را ترک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آی بنازم خدا کند بزارن این بازیکنان را ادب کنه این مربی کار کشته

    • آ کیا

      رحمتی باید دروازه دوم باشه. حسینی خیلی بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج