اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۱۰۲۹۶
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

برنده تغییرات استقلال؛ به نام شفر، به کام رحمتی

سناریوی جدایی مهدی رحمتی از استقلال بارها نوشته شده اما این سناریو یا نصفه و نیمه اجرا شد و یا باز هم به بازگشت رحمتی به استقلال رسید.

وبسایت نود: کنار گذاشتن رحمتی از استقلال این بار هم عمر درازی نداشت و او خیلی زود به تیم بازگشت. اتفاقی که پیش‌بینی می‌شد که دیر یا زود خواهد افتاد. افتخاری به گفته خودش رحمتی را با شرط و شروط به تیم برگردانده است. شروطی که مهم‌ترین آن پایان بازیکن‌سالاری در تیم استقلال بود و به گفته افتخاری اولتیماتوم‌های لازم به رحمتی داده شده است. این اولتیماتوم‌ها، شایعاتی را که در مورد رحمتی در تمام این سالهای شنیده می‌شد را تایید می‌کند و حتی افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه هم از این حاشیه‌ها خبر داشته است.

با این حال برخلاف ادعای افتخاری بعید به نظر می‌رسد که نفوذ مهدی رحمتی در تیم کمتر شده باشد. روی کارآمدن شفر نامی که بیش از همه را در این روزها در استقلال مطرح کرده است فرهاد مجیدی است. بازیکنی که رابطه خوبی با مهدی رحمتی دارد و به گفته مظلومی حتی چند بار در مورد انتخاب مربی با هم متحد شده بودند. حالا آمدن شفر و رابطه خوب او با مجیدی و نزدیک‌شدن این بازیکن به استقلال روی دیگرش اقتدار رحمتی در تیم است. البته روی نیمکت هم می‌توان دوستان دیگری را پیدا کرد. درست است که بابازاده به عنوان رفیق و مربی قدیمی رحمتی همراه با منصوریان رفتنی شده است اما فعلا باشگاه استقلال به دنبال گزینه جانشینی برای او نبوده و این اشکان نامداری است که به کارش در استقلال به عنوان جانشین بابازاده ادامه می‌دهد. دروازه‌بانی که او هم رفیق صمیمی و دوست رحمتی است.

از آن سو بیژن طاهری آمده است. یکی از مربیان آکادمی استعدادیابی مهدی رحمتی. اگرچه طاهری این سمت را تکذیب کرده و گفته که او مربی آکادمی ترابپور بوده نه آکادمی رحمتی اما عکس‌های آکادمی رحمتی نشان می‌دهد که ترابپور خودش هم در آکادمی رحمتی کار می‌کند و آکادمی جداگانه‌ای ندارد که طاهری بخواهد مربی آن باشد.

برنده تغییرات استقلال؛ به نام شفر، به کام رحمتی

اضافه شدن طاهری به نیمکت استقلال در کنار بقیه اتفاقاتی که در این تیم افتاده است همه یک معنی دارد و آن بیشتر شدن قدرت مهدی رحمتی در تیم است. کاپیتانی که همیشه، توانسته برنده نهایی جنگ قدرت استقلال باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورابه خدا این اقا همش داره توهاشیه راه میره این اقا باباند بازی تا حالا سه تا مربی قبلی ضربه فنی کردا همین اقای رحمتی هر موقع دوست داشت زیر پای مربیا خالی میکرد باباند بازیش وخودش مربی بعدی میاورد ودوباره زیر پای اونو هم خالی میکرد اقایان چرا از مربیا قبلی درس عبرت نمیگیرین که همه رحمتی باعث نتیجه گرفتن وحاشیه درست کردن تیم میدونستن تو این پنج فصل اخیر که توی استقلال بودی اقای رحمتی استقلال کدوم جام گرفت شهامت داشته باشین اخراجش بکنید یه بار برای همیشه وسلام

    • بدون نام

      اقای رحمتی دلمون خونه از دست تو بخدا نیمی از نتیجه نگرفتن استقلال تو ده سال اخیر خودت وجباری هستین الان هم که متحد شدید خدا به شفر رحم کنه قلعه نویی مظلومی ومنصوریان که کله کردی میخای باشفر چکاربکنی این اقاباید چه کار بکنه تا شماها اخراجش بکنید شهامت داشته باشید ازتیم اخراجش کنید وسلام

    • بدون نام

      خدایا دیگه فقط خودت میتونی یکاریش کنی.......بابا جان مادرت استقلال را ول کن

    • بدون نام

      جای تأسف داره برای تیم استقلال که رحمتی اومده واسه خودش خدایی میکنه ووباند درست کرده

    • hamed

      این مافیا رو بندازید بیرون دیگه بابا

    • بدون نام

      باندرحمتی قویترین باند توایرانه همه مربیان استقلال روکله کرده ودوم خوداستقلال رو زمین زده بیچاره منصوریان فحششو این خورد چون رحمتی باندش تا رده بالای مدیریت نفوذداره

    • بدون نام

      آقای افتخاری چرا رحمتی را نگهداشتی از چی میترسی مگر صاحبان اصلی استقلال هواداران نیستند با چه زبونی بگیم بابا ما این آقا را نمیخواهیم هرچه زودتر بره برای تیم بهتره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج