adexo3
۶۱۰۲۰۶
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

برومند: «مدد جباری» بهتر از «شفر» است!

دروازه‌بان پیشین استقلال اعتقاد دارد که انتخاب سرمربی آلمانی استقلال انتخاب خوبی نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: پرویز برومند، بازیکن سابق استقلال درباره انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: اصلا انتخاب خوبی نبود. اگر خوب بود که ۶ ماهه با او قرارداد نبسته و شرط و شروط نمی‌گذاشتند. نمی‌دانم سیاست باشگاه را چه کسی اتخاذ می‌کند، اما اگر این مربی خوب بود با او قرارداد سه ساله می‌بستند. فکر نمی‌کنم با این شرایط شفر بتواند به استقلال کمک کند.

وی افزود: این مربی یک‌سری حرف‌هایی زده که مشخص است که از طرف خودش نیست. اینکه آبی باید بالاتر از قرمز باشد یا مجتبی جباری را نمی‌خواهد، حرف‌های شفر نیست. مربی باید نادان باشد که بازیکن تکنیکی تیمش را کنار بگذارد. سؤال من این است که اگر قرار به این شرایط بود، چرا این همه پول دادید تا شفر را بیاورید؟

دروازه‌بان پیشین استقلال با انتقاد از سیاست‌های باشگاه تصرحی کرد: بدترین چیز این است که با دل هواداران بازی شود. تنها نگرانی من، هواداران استقلال است. هوادار نباشد، تیم و بازیکن نیستند. هواداران باید به هوش باشند و معنی این کارها را بدانند. اگر شفر مربی خوبی بود، با شرط و شروط قرارداد او را نمی‌بستند؟ چرا او ارزان‌ترین قیمت را داده؟ اگر قرار بر آوردن مربی با این شرایط بود، می‌رفتند دنبال علیرضا منصوریان و از هواداران هم به خاطر نتایج معذرت خواهی می‌کردند.

برومند ادامه داد: شفر 12،13 سال پیش رزومه داشته است. اگر مدد جباری (تدارکات استقلال) را سرمربی می‌کردند، بهتر از شفر بود. این حرف‌ها حمل بر توهین نباشد. مدد خودش بازیکن بوده و یکی از بهترین تیم‌های ایران در سطح محلات را داشته است. تیم شهید جباری که به نام برادر مدد است، تیم خوبی بود و اکنون زحمت کش استقلال است. بحث من سیاست مسئولان استقلال است.

وی در مورد مخالفت رضا افتخاری با بازگشت مجتبی جباری و آمدن فرهاد مجیدی گفت: من در مورد شخص نظر نمی‌دهم، اما هر کسی در استقلال تصمیم اشتباهی بگیرد که به هوادار لطمه بزند، اولین نفری هستم که پشت پرده آقایان را می‌گویم. شفر سال‌ها پیش در الاهلی مربیگری کرده و دیگر پیشرفتی نداشته است. اگر او خوب بود، در این سن و سال باید کارشناس بزرگ فوتبال می‌شد. قصد کوچک کردن شفر را ندارم و امیدوارم با استقلال نتیجه بگیرد، اما دلم برای استقلال و هوادارانش می‌سوزد که با روح، روان، دل و قلب آنها بازی می‌کنند.

دروازه‌بان پیشین استقلال تصریح کرد: جای تأسف دارد که آقایان یک بار به خاطر نتایج تیم و اتفاقات برنامه نود که میلیون‌ها نفر شاهد آن بودند، عذرخواهی نکردند. یک بار نگفتند ما تیم را به این روز انداختیم. استقلال با همین نفرات مدعی قهرمانی است، اما نیاز به مدیریت دارد. استقلال نیاز به هیئت مدیره و مدیرعامل درست و حسابی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد

      باچه ساز شما پیشکسوتها استقلال برقصه مورینیو هم بیاد شما نمیذارید بس کنید دیگه



      با

    • بدون نام

      یادت رفته چه بلایی سر حجازی اوردی تو هرف از استقلال نزن برو تو باند قلعه نویی هستی

    • بدون نام

      اقای برومند باسلام امید وارم همین طور که مصاحبه میکنید نظرات هواداران را از همین تریبون ملاحظه بفرمایید در اینکه در حق اقای جباری اجحاف شده شکی نیست ولی ایا جباری با این سن وسال باید به استقلال می امد و ایا بازی گرفتن از این بازیکن به صورتی که منصوران گرفت درست بود؟ وسوالهای فراوان دیگر در کل به نظر من هوادار نحق اقای جباری این است ونه حق منصوریان استقلال خیلی از دل سوزان استقلال گفتن که استقلال برای منصوریان زود است ولی حال هرچی که بود گذشت وشما و دیگر پیشکسوتان هم نباید اینطور به مربی جدید بدون انجامدحتی یک بازی حمله کنید وبه عنوان یک استقلالی بای صبور تر باشید واین دو دستگی ها را فرموش کنید من و دیگر هواداران هم مثل شما مدیریت چند سال گذشته استقلال را نمی پسندیم ولی حالا که اقای افتخاری داره همه چیزو یک دست میکنه و موفقان خود را پست و مقام میده باید صبور بود زیرا حالا و د ر این شرایط تیم به یک دستی و ارامش نیاز بیشتری دارد تا انتقاد حتی به قیمت اجحاف در حق امثال جباری و دیگر پیش کسوتان به امید موفقیت استقلال بزرگ یا حق

    • بدون نام

      مجتبی جباری دیگه باید بره کفشاشو آویزیون کنه چی میگی تو

    • بدون نام

      یادته چکار مرحوم حجازی کردید بازی با سایپا تو ازاین هرفا نزن که خودت هم باندبازی میکردی ناصرخان اخراج کردید چرا اینها دست از سر استقلال برنمیداریین

    • بدون نام

      اگه خودت عضو کمیته فنی بودی شفرمیشد مورینیو

    • سائو

      ایول به برومند که همیشه رک و راست حرفش رو زده وبا کسی تعارف نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج