adexo3
۶۱۷۵۱۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پورموسوی: اعتراض دایی به داور بی مورد بود

سرمربی فولاد خوزستان گفت: با نظر دایی مخالفم. بعد از اینکه داور پنالتی آنها را نپذیرفت، دست به عصا تر حرکت کرد و به نوعی خواست در نیمه دوم جبران کند.

خبرگزاری فارس: اکبر پورموسوی، سرمربی فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل سایپا گفت: متاسفانه بازی امروز با برد همراه نبود. موقعیت ها را از دست دادیم. گل اولی که دریافت کردیم بعد از آن چند موقعیت دیگر هم در اختیار داشتیم.امروز مطمئن شدیم تیم‌مان نیاز به برد دارد و برخی بازیکنان که تا هفته دهم فرصت داده بودیم اما نتوانستند خودشان را نشان دهند.

وی ادامه داد: باید با جذب بازیکنانی تیم را در نیم فصل دوم تقویت کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه دایی به داوری اعتراض داشت و معتقد بود او نتیجه دیگری را رقم زد، گفت: با نظر دایی مخالفم. بعد از اینکه داور پنالتی آنها را نپذیرفت، دست به عصا تر حرکت کرد و به نوعی خواست در نیمه دوم جبران کند. در موقعیت یک به یک توپ به دست بازیکن ما خورد و فکر نمی کنم پنالتی باشد. حتی باید بیش از سه بار به بازیکن آنها اخطار می‌داد و یک پنالتی ما را هم نگرفتند.

وی ادامه داد: مظلوم‌ترین تیم فولاد خوزستان است. ما دوست داریم در آرامش کار خودمان را کنیم، اما شاهدیم که بی رحمی‌ها و ناداوری‌هایی می‌شود. فکر می‌کنم افراد خوزستانی که در فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ و کمیته داوران حضور دارند باید بیشتر هوای تیم های خوزستانی را داشته باشند و نزدیک شوند. انتظار داریم افرادی که با رای خوزستانی‌ها سمت گرفته‌اند حمایت صحیح کنند و در این بازیکنان جوان انگیزه ایجاد کنند.

پورموسوی در مورد عملکرد بازیکنانش گفت: ملاک بازی دادن ما به نفرات تمرینات طول هفته است، اما امروز به این نتیجه رسیدیم که صد درصد نیاز به تغییراتی در تیم داریم.

وی در مورد ایمان مبعلی عنوان کرد: ایمان بازیکن بزرگی است و تا زمانی هم که در میدان بود، یک بر صفر جلو بودیم. مبعلی را یک خط عقب آورده ایم و بازی ساز ما در این بازی عاشوری بود که خوب کار کرد و یک توپ به تیرک زد و چند بار هم نفوذ داشت.

وی در پایان گفت: روی یک اتفاق گل مساوی را خوردیم و سعی می‌کنیم در ۵ هفته آینده از حداکثر توان‌مان استفاده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دایی هرداوری باشه اعتراض میکنه سیروس جان

    • محمد نورانی

      اعتراض علی دایی همیشه حقه نمیدونم داورها چرا با تیمهای دایی اینجوری مکنن. حق کشی تا کی؟ کمیته داوران فدراسیون هم تو این حق کشی سهم خودشو داره

    • بدون نام

      همه مربیان و بازیکنان روی تیم شان تعصب دارند،لذا دایی هم مثل همه از تیم و بازیکنانش تمام قد دفاع می کند لذاهیچ انتقادی بر او وارد نیست وقتی می بیندزحمتهایش با اشتباه محرز داوران در بازیها به ویزه در بازی اخیرپایمال می گردد چرا اعتراض نکند؟...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج