adexo3
۶۲۱۱۲۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

تا کی این طور بلیت فروشی؟ واقعا تا کی؟

عصر ارتباطات است و هزاره سوم. در سال ۲۰۱۷ هستیم هنوز تماشاگران ایرانی برای تماشای دربی باید از ساعت ها قبل در استادیوم آزادی حاضر شوند تا بلیط بازی را تهیه کنند و وارد استادیوم شوند!

خبر ورزشی: عصر ارتباطات است و هزاره سوم. در سال ۲۰۱۷ هستیم هنوز تماشاگران ایرانی برای تماشای دربی باید از ساعت ها قبل در استادیوم آزادی حاضر شوند تا بلیط بازی را تهیه کنند و وارد استادیوم شوند! ۷ - ۸ ساعت یا شاید هم بیشتر معطلی برای تماشای یک بازی در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد. دست کم الان که علم پیشرفت کرده. می شود بلیط ها را پیش فروش کرد و می شود حتی برای تماشاگر شماره صندلی هم تهیه کرد.

به گزارش خبر ورزشی، آیا نیازی هست برای تماشای این بازی تماشاگر از شب قبل در کنار استادیوم آزادی چادر بزند؟ مگر فقط همین یک دربی حساس و پر تماشاگر در دنیا برگزار می شود. خارجی ها چه می کنند. اگر ما قادر به اجرای ایده های تازه نیستیم دستکم از راهکارهای آنها الگو بگیریم. این همه پول در فوتبال هزینه می شود آیا شماره گذاری صندلی ها کار سختی نیست. آیا واقعا نمی شود سیستم پیش فروش بلیط بازی ها را راه اندازی کرد تا این طور شاهد تجمع تماشاگران در حاشیه استادیوم آزادی نباشیم. متاسفانه این بار هم گزارش رسیده شاهد درگیری بین تماشاگران دو تیم بودیم و بلیط ها دست فروش هم می شود!

این مردم. همان هایی که برای تماشای بازی به استادیوم می آیند در زندگی اجتماعی خود را در فضای مجازی انجام می دهند و حتی از هم اکنون برای تعطیلات نوروز خود هم برنامه ریزی کرده اند و شاید هم بلیط خریداری هم کرده باشند آنوقت باید برای تماشای بازی دربی این همه دردسر بکشند.

آیا فدراسیونی که در برهه ای بهترین فدراسیون فوتبال آسیا شد و الان هم ادعا می کند 5 ستاره دارد نباید دربی را به شکل اروپایی برگزار کند. واقعا تا کی این طور بلیط فروشی!!!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهمن

      بی دقتی وبی برنامه ریزی فدراسیون وسازمان لیگ است.هرچندپرسپولیس میزبان است ومسئولیت آن باپرسپولیس،لیکن ازبدوشروع لیگ میبایست برنامه ریزی شودوالگویی برای به ویژه این بازی ترسیم شود.

    • بدون نام

      بی فرهنگییییی فقط وفقط بی فرهنگی

    • بدون نام

      وقتی ملت دنبال مفت ورایگان رفتن داخل ورزشگاه باشن میشه همین.تا هرجا شلوغ میشه فرهنگ خودمونو نشون میدیم که طبق معمول میخایم مفت و با هول هول بریم تو که نتیجش میشه این بلیط دار بیرونو و ارازل بی بلیط داخل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج