adexo3
۶۲۲۴۳۵
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

فروزان: کنار گذاشتنم، خیانت به استقلال بود

گذشته از شرایط مطلوبی که پارس جنوبی جم در این هفته‌ها دارد، خود محسن فروزان هم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته.

ایران ورزشی: گذشته از شرایط مطلوبی که پارس جنوبی جم در این هفته‌ها دارد، خود محسن فروزان هم عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته. بیراه نیست اگر حالا بگوییم که او در میان بهترین‌های حال حاضر لیگ است؛ بهترین‌های جامانده از تیم ملی. اتفاقاً تمام تلاش فروزان هم در همین راستاست که با ادامه روند مطلوبش به فهرست کی‌روش برسد و بعد از آن به استقلال. حاضر نیست کلمه‌ای درباره شهرآورد و باخت استقلال صحبت کند اما هنوز دلش گرفته است از اتفاقاتی که او را از تیم محبوبش دور کرده و نمی‌بخشد کسانی را که مسبب این دوری شده‌اند. به خاطر همین عزمش را جزم کرده که با بهتر و بهتر شدن، اول به قهرمانی تیمش کمک کند و بعد هدفش برای رسیدن به تیم ملی و استقلال را دنبال کند.

در هفته‌های اخیر یکی از بهترین‌های لیگ بوده‌ای.

تیم ما در حال حاضر صدر جدول است و من خودم با عملکردی که داشته‌ام، انتظارها را بالا برده‌ام. این موارد کارم را حسابی سخت کرده است و مجبورم برای اینکه انتظارها را برآورده کنم، علاوه بر تمرینات تیم، خودم صبح و عصر به طور اختصاصی تمرین کنم تا بتوانم شرایط آرمانی‌ام را حفظ کنم.

ادامه این روند می‌تواند نتایج خوبی برایت در پی داشته باشد.

دوست دارم انقدر خوب باشم تا خودم را برای حضور در تیم ملی مهیا کنم. چند اردو هست که به تیم ملی دعوت نمی‌شوم اما مطمئنم زحماتم بی نتیجه نمی‌ماند.

برای دعوت شدنت به تیم ملی شانسی قایل هستی؟

من می‌دانم که اگر همین شرایط خوبم را داشته باشم، می‌توانم به تیم ملی دعوت شوم اما نمی‌دانم آیا دستیاران کی‌روش، آمار بازی‌های من و عملکرد من را به او می‌دهند یا نه؟ من سیوهای زیادی داشتم و بازی‌هایی که گل نخورده ام، بازی‌هایی نبوده که هیچ توپی به سمت دروازه‌ام نیامده باشد. حتی در بازی‌هایی که یک گل خورده‌ام، باز هم توپ‌های زیادی را مهار کرده ام. مثل گلرهای دیگر نبوده‌ام که هیچ توپی روی دروازه شان نمی‌آید و می‌گویند گل نخورده‌ایم.

فکر نمی‌کنی اینکه در تیم‌های خارجی بازی نمی‌کنی، مانعی برای دعوت شدنت به تیم ملی باشد؟

من به کی‌روش اعتماد دارم. برای او هیچ فرقی ندارد که بازیکن در تیم‌های داخلی بازی می‌کند یا خارجی. برای او نه اسم مهم است، نه لژیونر بودن و نه بازی در تیم‌های داخلی لیگ. او بهترین بازیکنان را می‌خواهد چون نمی‌خواهد شرمنده ملت ایران شود. 5 سال افتخار شاگردی‌اش را داشتم و او همیشه می‌گفت که برای تیم ملی سرباز می‌خواهد. کسانی که برای این پرچم و لباس تا آخرین قطره عرق بریزند.

این فصل در پارس جم چه اتفاقی باعث شده که به روزهای خوب فوتبالت برگردی؟

بعد از اینکه از استقلال جدا شدم، به خاطر مشکلات مالی متعددی که برایم پیش آمده بود، باید می‌رفتم به تیمی که پول بیشتری به من بدهد. تیم‌های پایین جدولی هم که نیاز به گلر خوب داشتند، من را جذب می‌کردند. من در این تیم‌ها هم در جایگاه دروازه‌بانی بهترین بازی‌هایم را انجام دادم اما دیگر نمی‌توانستم پاس گل بدهم یا گل بزنم. همین می‌شد که تیم سقوط می‌کرد. در پارس جم اما در کنار اینکه من کارم را به خوبی انجام می‌دهم، بازیکنان در خط‌های جلوتر هم انگیزه زیادی دارند و خوب گل می‌زنند.

بعد از استقلال قطعاً برای خودت هم سخت بود برای تیم‌های انتهای جدولی یا لیگ یکی بازی کنی.

در فوتبال آماتور کشور ما چنین اتفاقاتی می‌افتد. اینقدر فوتبال ما آماتور است که هیچ کس سر جای خودش قرار نگرفته. خیلی وقت‌ها رابطه‌ها جای بازیکنان را تعیین می‌کنند. این بزرگترین خیانت به استقلال بود که من را کنار گذاشتند. یک فصل به من بها دادند و فصل بعدی که زمان برداشت من بود، کنارم گذاشتند.

معلوم است که هنوز بابت این موضوع از استقلالی‌ها دلخوری.

هیچ وقت پرویز مظلومی را به خاطر این موضوع نمی‌بخشم. او به من گفت شما و آقای رحمتی، دو پادشاه هستید که در یک اقلیم نمی‌گنجید. گفت رحمتی بزرگتر تیم من و کاپیتان من است، او را نمی‌توانم کنار بگذارم. شما باید بروی.

معتقدی شما باید به جای مهدی رحمتی در استقلال می‌ماندی؟

به نظر من این تصمیم عاقلانه‌ای نبود. فصلی که من در استقلال بودم، تیم ما اصلاً خوب نتیجه نگرفته بود. خیلی از بازیکنان ما شرایط آرمانی نداشتند. با این حال من بهترین بازی هایم را برای استقلال انجام دادم. من را به ناحق از استقلال کنار گذاشتند؛ باشگاهی که آرزوی پوشیدن پیراهنش را داشتم. چه مالی و چه فنی، در حقم نامردی کردند.

حالا با گذشت زمان، مهدی رحمتی نیمکت‌نشین شده و دروازه‌بان جوان تیم جایگزینش شده.

بعد از جدایی‌ام از استقلال، مسوولان اصلی این تیم به من می‌گفتند، ما پشیمان هستیم که تو را کنار گذاشتیم. آنها می‌گفتند همان زمان که می‌خواستند تو را کنار بگذارند هم ناراضی بودیم و اینکه شما بروی، فقط تصمیم یک نفر بود.

به نظر می‌رسد بعد از پارس جم، انتخاب تیمت خیلی مهم باشد. چه تصمیمی داری؟

پیش از هر چیز هدفم این است که با پارس جم به قهرمانی برسیم. بعد از این همه می‌دانند که هدف اصلی‌ام بازی کردن در استقلال است. جایی که واقعاً حقم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیانت هم باشد باز هم بزایشان داری بازی میکنی و مقابل استقلال نتیجه را برایش در میاری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عامو برو جمش کنا.مگه همین استقلال از پارس نباخت!!!بهترین بازیکن زمینم خودش بود

    • حسین

      اینو ببرید اس نق لال خودشو کشت

    • رع

      بخواب خاله فروزان

    • بدون نام

      چه اعتماد به نفسی داره این فروزان دوتا بازی 4تا توپ گرفته فکر میکنه علی آبادم شد شهر نه پسر جان چند ساله به هر تیمی رفتی سقوط کرده لیگ یک فعلا صبر کن آخر لیگ حرف بزن شاهنامه آخرش خوشه

      پاسخ ها

      • م

        لنگی دخالت نکن درحدکوپنت صحبت بکن. بااون تیم اتوبوسیت چیدن مربیتان برنکو ایوانچارهیچ

    • بدون نام

      بنازم به غیرتت محسن عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج