adexo3
۶۲۲۶۰۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

چاره درد استقلال از نگاه یک پیشکسوت

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه آبی ها برای خروج از شرایط کنونی نیاز به چند پیروزی دارند گفت: وینفرد شفر هم باید همان راهی را برود که کی‌روش رفت.

خبرگزاری مهر: عبدالعلی چنگیز در خصوص دربی ۸۵ و شکست آبی پوشان در آن بازی گفت: قبل از هر چیز به تماشاگران استقلال دستمریزاد می‌گویم که با وجود شکست در این بازی بزرگ پس از بازی هم تیم شان را تشویق کردند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: اما از نتیجه بازی هم بگذریم باید بگویم در مجموع کیفیت بازی چنگی به دل نزد و هیچ یک از دو تیم بازی با کیفیتی ارائه ندادند. در این بازی هر دو تیم ظاهرا به نتیجه مساوی راضی بودند و پرسپولیس از حداقل موقعیت‌ها حداکثر استفاده را کرد و با یک پنالتی به پیروزی رسید.

وی افزود: می‌گویند استقلال در این بازی از نظر کیفی قدری بهتر از پرسپولیس بود و من هم این را قبول دارم. اما الان بازی با کیفیت بهتر نسبت به حریف چاره درد این تیم نیست. بلکه تنها پیروزی آن هم در دو سه بازی پشت سر هم می‌تواند آن را از بحران خارج کند. برای دست یابی به این پیروزی‌ها باید شفر مثل روزهای اولی که کی‌روش هدایت تیم ملی را قبول کرده بود به یک بازی نتیجه گرا روی بیاورد.

مهاجم سابق آبی‌های پایتخت در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر شرایط تیم استقلال کاملا منفی است و همانطور که گفتم تنها دو سه پیروزی پی در پی می‌تواند روند این تیم را تغییر دهد. شفر باید ساختار دفاعی آبی‌ها را ترمیم نماید تا به راحتی در هر بازی اینطور پنالتی ندهند و گل نخورند. تا این نقطه ضعف ترمیم نشود کار استقلال درست نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ریحانی

      با سلام به آقای چنگیز شما عزیز فوتبال دوستان هستید ولی کار شناسیتون یه خرده ایراد داره استقلال کجاش بهتر بازی کرد تیمی که برنده است بیگدار به آب نمیزنه /پرسپولیس بخاطر نتیجه یه خرده عقب نشینی کرد شما پارسال اتوبوسو پارک کرده بودین جلو دروازه میگفتین این یه نوع تاکتیکه ولی پرسپولیس تنها ۲در صد مالکیت توپو به استقلال واگذار کرد در ثانی بازی رو دوباره نگاه کنید یه تیم بهترین باشه تیم مقابل میتونه بازی رو خراب کنه چرا پرسپولیس سعی میکرد توپ رو رو زمین بیاره استقلال مستقیم بازی میکرد به نظر شما کدوم تیم منطقی بازی کرد ثالثا تیمی که عقبه باید حمله کنه متاسفانه استقلال در حد دو چرخه سازیه لطفأ قضاوتتون رو عادلانه بکنید

    • ماهان

      آقای چنگیزیادت رفت تبریک بگی ....من ازطرف شما ورودکیسه ب دسته سه رانبریک میگویم

    • حمید

      درود به آقای ریحانی که انتقاد ش را خیلی محترمانه ابراز فرمودند خداوند حافظ شما منبع ادب ومعرفت باشد انشاالله که ما هم از شما یاد بگیریم که به پیشکسوتان احترام بگذاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج