اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۳۱۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آقایی بدون دریافت پول به تراکتور رضایت داد

بازیکن اسبق تیم فوتبال تراکتورسازی به خاطر اینکه این باشگاه با مشکلی روبرو نشود تفاهم نامه طلبش را بدون دریافت ریالی با تراکتورسازی امضا کرد.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی یکی از چهار باشگاهی است که برای اخذ مجوز حرفه‌ای باید رضایت طلبکارنی که از این باشگاه حکم قطعی در اختیار دارند را جلب کند در غیر این صورت این تیم نمی‌تواند در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۸ حضور پیدا کند.

باشگاه تراکتورسازی حدود ۳۰ طلبکار دارد که کمترین مبلغی که این باشگاه باید پرداخت کند ۵ میلیون تومان و بیشترین مبلغ ۳۰ میلیون تومان است. تراکتورسازی تقریبا با تمامی این نفرات به توافق رسیده و منتظر رسیدن پول برای تسویه حساب است که هنوز این اتفاق نیفتاده است. مسئولان باشگاه تراکتورسازی امیدوار هستند تا با کمک مسئولان استانی و ... بتوانند خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذارند.

در این بین اتفاق بسیار جالبی رخ داده است. در شرایطی که بسیار از افراد ذره‌ای از حقوق خود کوتاه نیامدند، عباس آقایی که سال ۸۸ عضو تراکتورسازی بوده با وجود اینکه حدود ۷۰ میلیون تومان طلب داشته پس از تماس مسئولان تراکتورسازی به خاطر اینکه این تیم را خطر حذف تهدید می‌کرده بدون دریافت ریالی نامه تفاهم‌نامه را امضا کرده تا مشکلی برای این باشگاه پیش نیاید. البته مسئولان باشگاه تراکتورسازی به آقایی قول دادند حقوق او در فرصتی مناسب پرداخت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج