۶۲۴۰۸۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آمار خوب مهاجمان آبی بعد از منصوریان

منصوریان در هشت مسابقه این فصل حتی یک گل هم از مهاجمان تیم‌اش ندیده بود. ولی شفر در همین مدت کوتاه شاهد گلزنی سه تا از مهاجمان استقلال بود.

وبسایت نود: اوضاع گلزنی‌ مهاجمان استقلال با کنار رفتن منصوریان، خوب شد. در هشت دیداری که این فصل منصوریان روی نیمکت استقلال نشست، این تیم دو گل در لیگ برتر به ثمر رساند و دو گل هم در جام حذفی. که سهم مهاجمان تیم از این تعداد گل، صفر بود. چهار گل استقلال را در آن مدت چهار بازیکنی به ثمر رساندند که وظیفه‌شان چیزی جز گل زدن بود. یکی را سرور جپاروف زد، یکی سهم روزبه چشمی بود، یکی با ضربه نورافکن زده شد و دیگری هم خسرو حیدری به طور اتفاقی زد. ولی با رفتن منصوریان، نظم به تیم برگشت و حالا مهاجم‌های استقلال هم بهتر به وظیفه‌شان عمل می‌کنند.

در اولین مسابقه‌ای که با رفتن منصوریان، هدایت تیم به میک‌درموت رسید، یک مهاجم استقلال گل زد. در آن بازی جابر انصاری یک گل زد و یک پاس گل داد. بعد از بازی با سپیدرود، میک‌درموت هم کنار رفت و نیمکت به شفر آلمانی رسید. شفر تا به حال در چهار مسابقه روی نیمکت استقلال نشسته است. که در این مدت سه مهاجم استقلال گل زدند. علی قربانی به نساجی گل زد. فرشید اسماعیلی در همان مسابقه که به‌عنوان مهاجم بازی کرده بود، گل زد. جابر انصاری هم امروز دوباره روی پاس فرشید اسماعیلی گل زد. این دومین پاس گل این فصل فرشید اسماعیلی به جابر انصاری است که هر دو گل هم در دوران بعد از منصوریان به ثمر رسید. جابر هم اولین بازیکن استقلال است که در سال ۹۶ بیش از یک گل به ثمر رسانده. حالا دیگر مهاجمان استقلال وظیفه اصلی‌شان را خوب انجام می‌دهند. استقلال در دوران شفر چهار گل زده که سه تا را مهاجمان تیم زدند و آن یکی هم با اشتباه فرید محمدی‌زاده وارد دروازه نفت تهران شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      کدوم خوب اصلا خوب در تیم چی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج