اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۲۴۱۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسن‌زاده: استقلال تا حدی از بحران خارج شد

یک پیشکسوت استقلال گفت: پیروزی مقابل نفت تهران آبی‌پوشان را از بحران خارج می‌کند.

خبرگزاری فارس: رضا حسن‌زاده در مورد پیروزی استقلال مقابل نفت تهران گفت: من کاری به این مسئله ندارم که تیم نفت تیم پشتیبان و بیرونی‌اش ضعیف است یا وجود ندارد به این هم کاری ندارم که داور یک گل سالم استقلال را در پنالتی ندید آنچه مهم است استقلال به برد نیاز داشت و توانست با پیروزی مقابل نفت از بحران خارج شود این پیروزی به بازیکنان از نظر روحی و روانی کمک می‌کند تا شرایط بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه نفت در جدول عنوان کرد:‌اینکه نفت تهران در کجای جدول لیگ هم بود مهم نیست. مهم این است که شفر بتواند نفرات و ترکیب ثابتش را بشناسد و بازیکنانی را برای ترکیب اصلی انتخاب کند که بتوانند خواسته‌های فنی و تاکتیکی‌اش را در زمین پیاده کنند. استقلال در این بازی خیلی خوب بازی کرد شاید بتوان گفت ۵۰ درصد استقلال واقعی را در این بازی دیدیم دو گل زد و پیروز شد و امیدوارم در روزهای آینده استقلال شرایط بهتری پیدا کند.

این پیشکسوت استقلال با اشاره به شکل بازی تیمش عنوان کرد:‌ این نوع بازی که استقلال مقابل نفت انجام داد نویدبخش روزهای بهتری در آینده است اما واقعیت آن است که استقلال مقابل تیم‌های بزرگ و خوب باز هم به مشکل خواهد خورد. استقلال به زمان نیاز دارد تا شفر بتواند تجربیاتش را به تیم منتقل کند. استقلال باید شخصیت تیمی و شخصیت بالانشینی در جدول را دوباره پیدا کند و اگر این شخصیت برد در تیم شکل بگیرد قطعاً استقلال دوباره به روزهای اوجش برمی‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج