adexo3
۶۲۴۹۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نکاتی خواندنی از جدال چلسی - منچستریونایتد

چلسی و منچستریونایتد یکشنبه در لیگ برتر به مصاف هم می روند.

وبسایت نود: یکشنبه در دیدار حساس هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، چلسی در استمفوردبریج میزبان منچستریونایتد است. قطعاً این مسابقه هم مثل دیدارهای قبلی دو تیم جذابیت های خاص خود را دارد. چلسی و منچستریونایتد دو غول فوتبال انگلیس، از ۲۵ عنوان قهرمانی لیگ برتر، ۱۸ قهرمانی از آن این دو تیم بوده است. چلسی اگرچه فصل قبل در ورزشگاه خانگی خود ۴-۰ پیروز شد ولی در این فصل، روزهای پر فراز و نشیبی را طی کرده است. در آن سمت منچستریونایتد شروع خوبی در فصل جاری داشته است. نگاهی داریم به برخی نکات خواندنی این جدال حیثیتی و جذاب.

بهترین گلزنان این مسابقه

وین رونی و پل اسکولز با زدن شش گل در این دیدار، رکورددار هستند. بهترین گلزن چلسی در این مسابقه، گودیانسن است که ۴ گل زده، مارک هیوز هم که برای هر دو باشگاه بازی کرده، چهار بار در این بازی گلزنی کرده است. خوان ماتا، نیستلروی و اتوئو نیز سه گل به ثمر رسانده اند.

نوار بردهای پیاپی

بیشترین بردهای پیاپی چلسی مقابل یونایتد در لیگ برتر، سه بازی است که بین نوامبر ۲۰۰۹ تا مارچ ۲۰۱۱ رقم خورد. بعد از آن، یونایتد دو برد پیاپی به دست آورد که بهترین آمار این تیم در لیگ برتر مقابل چلسی است.

بیشترین بازی

رایان گیگز با ۳۱ تجربه در این مسابقه، رکورددار است. بعد از او، اسکولز قرار دارد که ۲۶ بار در این مسابقه به میدان رفته است. جان تری سابقه ۲۵ بازی دارد، نویل ۲۴ مسابقه و لمپارد و رونی هر یک ۲۰ بازی.

بهترین برد

پیروزی ۵-۰ چلسی مقابل یونایتد در اکتبر ۱۹۹۹، بهترین برد آن ها در تاریخ لیگ برتر مقابل یونایتد است. یونایتد هم سه بار مقابل چلسی به برد ۳-۰ رسیده است که آخرین آن ژانویه ۲۰۰۹ بود. اکتبر ۱۹۹۵ هم یونایتد در استمفوردبریج، ۴-۱ پیروز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج