۶۲۵۹۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تحول گسترش با فیروز؛ ۴ بازی و یک خورده

دیشب تیم گسترش فولاد تبریز در آبادان دست به کاری بزرگ زد و صنعت نفت را با نتیجه ۱-۰ مغلوب کرد تا به روند رو به رشد خود پس از حضور فیروز کریمی ادامه دهد.

آی اسپورت: دیشب تیم گسترش فولاد تبریز در آبادان دست به کاری بزرگ زد و صنعت نفت را با نتیجه ۱-۰ مغلوب کرد تا به روند رو به رشد خود پس از حضور فیروز کریمی ادامه دهد. کریمی از هفته نهم جانشین لوکا بوناچیچ در گسترش شد و اگر چه کارش را با باخت در برابر پیکان آغاز کرد اما کم کم اوضاع تغییر کرد و حالا با پیروزی بر صنعت نفت پرستاره، به نظر می‌رسد گسترش با آقافیروز از قعر جدول جدا خواهد شد. اما تغییر در نتایج تیم تبریزی به سادگی به دست نیامده و کریمی در ترکیب خط دفاعی تیمش هم جابجایی‌های زیادی انجام داده. جابجایی‌هایی که کاملا به سود این تیم شده و تاثیرات مثبتش را در نتایج این تیم و عملکرد دفاعی‌اش نشان داده است.

تا قبل از حضور فیروز کریمی، ترکیب خط دفاعی گسترش را بازیکنانی مثل ادسون هنریکه، دراگان زارکوویچ، سیدمحسن حسینی، میلاد فخرالدینی تشکیل می‌دادند. حاصل عملکرد این بازیکنان، خوردن ۱۴ گل در ۸ بازی بود. اما در بازی‌های اخیر گسترش فولاد خبری از بازیکنانی مثل زارکوویچ، حسینی و فخرالدینی نیست. دیشب و در مقابل صنعت نفت آبادان، در کنار هنریکه بازیکنانی مثل زنده‌روح، احمد موسوی و سالاری خط دفاع گسترش را تشکیل می‌دادند و توانستند ۸۷ دقیقه از تک‌گل تیم‌شان محافظت کنند. اما این همه ماجرا نیست. از وقتی فیروز کریمی هدایت گسترش را بر عهده گرفته، این تیم ۴ بازی انجام داده و فقط یک گل دریافت کرده که آن هم روی اشتباه فردی و فاحش محسن حسینی بوده است.

با آمدن کریمی اوضاع دفاعی گسترش کاملا دگرگون شده و دیگر از آن خط دفاع متزلزل و ناهماهنگ خبری نیست. البته در حملات ضعف‌های زیادی وجود دارد که خود کریمی هم به آنها اعتراف کرده و وعده داده که به زودی خط حمله تیمش هم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج