۶۲۷۱۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نکته آماری؛ رکورد بیست و یک ساله در لالیگا

با آغاز هفته یازدهم رقابت‌های این فصل لالیگا، رکورد جالب توجهی ثبت شده و می‌توان از ظهور مثلثی تازه، به نام مثلث BVA در کورس قهرمانی لالیگا خبر داد.

آی‌اسپورت: با آغاز هفته یازدهم رقابت‌های این فصل لالیگا، رکورد جالب توجهی ثبت شده و می‌توان از ظهور مثلثی تازه، به نام مثلث BVA در کورس قهرمانی لالیگا خبر داد. چراکه سه تیم بارسلونا، والنسیا و اتلتیکومادرید در یازده هفته ابتدایی رقابت‌های لالیگا، هنوز طعم باخت را نچشیده‌اند و این اتفاقی است که از فصل ۱۹۹۶-۱۹۹۷لالیگا بی‌سابقه است که سه تیم بتوانند بدون باخت، به هفته یازدهم لالیگا برسند.

بارسا با شروع خوبش در این فصل با رکورد بهترین شروعش در تاریخ باشگاه که با کسب ۱۰ برد و یک تساوی رقم خورده بود برابری کرد. والنسیا هم بهترین شروعش در تاریخ رقابت‌های لالیگا را داشته و توانسته به ۸ برد و ۳ تساوی دست بیابد. اتلتیکومادرید سیمئونه هم برای سومین بار توانسته تا بدون باخت به هفته یازدهم لالیگا برسد.

شروع خوب این سه تیم باعث شده تا آنها دست در دست هم بتوانند کاری را رقم بزنند که در طول تاریخ لالیگا تنها ۲ بار و در فصول ۱۹۸۳-۱۹۸۲ و ۱۹۹۷-۱۹۹۶ رخ داده بود. آخرین باری که سه تیم توانسته بودند بدون باخت هفته یازدهم لالیگا را به پایان ببرند به ۲۱ فصل پیش برمی‌گردد که در آن فصل بارسلونا، رئال‌مادرید و دپورتیوو موفق به انجام این کار شده بودند. در آن فصل بارسلونا با ۲۷ امتیاز به تنهایی صدرنشین لالیگا بود و دو امتیاز بیشتر از رئال‌مادرید و دپور داشت. این دو تیم با ۷ برد و ۴ تساوی رده‌های بعدی جدول را در اختیار داشتند. اولین تیم آن جمع که در آن فصل دچار لغزش شد بارسلونا بود که در هفته چهاردهم شکست خورد و رئال و دپورتیوو را در مسیر شکست‌ناپذیری تنها گذاشت.

بار دیگر این اتفاق در فصل ۱۹۸۳-۱۹۸۲ رخ داده بود که در آن فصل سه تیم رئال‌مادرید، رئال سوسیه‌داد و اسپورتینگ، شکست ناپذیری‌شان را تا هفته یازدهم حفظ کرده بودند. رئال با ۷برد و ۴ تساوی صدرنشین جدول بود و سوسیه‌داد و اسپورتینگ با ۱۵ و ۱۴ امتیاز در رده‌های بعدی بودند. روند شکست‌ناپذیری آن سه تیم هم تنها یک هفته بعد دوام آورد و در هفته دوازدهم رئال سوسیه‌داد با باخت مقابل حریفش، رفیق نیمه راه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج