۶۲۷۳۵۶
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

شباهت طاهری و کی‌روش

این روزها سرپرست باشگاه پرسپولیس بخوبی نشان داده در تصمیم‌گیری‌ها شباهت خاصی به کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران دارد.

وطن امروز: این روزها سرپرست باشگاه پرسپولیس بخوبی نشان داده در تصمیم‌گیری‌ها شباهت خاصی به کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران دارد. علی‌اکبر طاهری اخیرا و برای پنجمین‌بار طی ماه‌های گذشته اقدام به استعفا کرد تا باز هم وزارت ورزش و جوانان را تحت فشار قرار دهد، تصمیمی که به‌طور حتم با سیاست خاصی اتخاذ شده، چرا که طاهری بخوبی نشان داده است تصمیم‌‌‌گیری‌هایش در مدیریت باشگاه پرسپولیس بدون دوراندیشی نیست و هر بار با هر استعفا توانسته حرفش را در بزنگاه به کرسی بنشاند و در این بین ورق بازی را به نفع خود برگرداند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با تکیه بر نتایج درخشان تیمش همواره و در شرایط مختلف توانسته از این موضوع به نحو مطلوب استفاده کند و هر بار که فشاری از سوی نهادهای بالادستی به او وارد شده توانسته با رو کردن ورق استعفا بازی را به نفع خود پایان بخشد. هر بار هم پس از این استعفاها هواداران باشگاه پرسپولیس با هجوم به صفحات شخصی مسؤولان از جمله وزیر ورزش یا حتی رئیس‌جمهوری توانسته‌اند طاهری را در موضع قدرت قرار دهند و او بخوبی می‌داند چگونه در چنین شرایط بحرانی کار را پیش ببرد. سیاست طاهری بیش از هرکس دیگری شبیه به تصمیمات کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران است، مربی پرتغالی که هر بار با هر مشکلی که برایش پیش آمده تصمیم گرفته فدراسیون فوتبال ایران را در موضع ضعف قرار دهد و با استعفاهای سوری به خواسته‌اش برسد.

کی‌روش هر بار که پرداخت حقوقش به تاخیر افتاده یا با هر یک از مسؤولان فدراسیون فوتبال به مشکل خورده راهکاری بهتر از استعفا پیدا نکرده است، پس از آن هم بلافاصله به آنچه می‌خواسته رسیده تا جایی که فدراسیون فوتبال در موضع ضعف و سرمربی پرتغالی تیم‌ملی فوتبال ایران در موضع قدرت قرار گرفته‌اند. کی‌روش نیز با تکیه بر محبوبیتش بین مردم بخوبی توانسته به آنچه می‌خواهد برسد و هر بار که استعفا کرده شاهد هجوم مردم به صفحات شخصی وزیر ورزش و جوانان و نیز رئیس‌جمهوری در حمایت از خود بوده است. به طور قطع اهرم فشار و سیاست اتخاذی علی‌اکبر طاهری و کارلوس کی‌روش یکی است. اهرم فشار آنها محبوبیت نزد مردم به دلیل کسب نتایج مطلوب و سیاست اتخاذی نیز چیزی جز استعفا نیست تا هر یک از این دو هر زمان که بخواهند به هدف‌شان رسیده و حرف‌شان را به کرسی بنشانند. طاهری این‌بار در آخرین استعفای خود شرایط را بیش از هر زمان دیگری برای وزارت ورزش و جوانان سخت کرده و با ترک باشگاه به کربلا سفر کرده است تا این‌گونه نه‌تنها این وزارتخانه را در موضع ضعف و چالشی قرار دهد که بار دیگر بتواند محبوبیت خود را نزد هواداران به رخ کشیده و حرفش را به کرسی بنشاند. سیاستی که نشان می‌دهد باز هم به درستی نتیجه‌بخش بوده و با مخالفت وزیر ورزش و جوانان درباره استعفای علی‌اکبر طاهری می‌توان شاهد بود تا چه حد این روش در فوتبال ایران موثر واقع می‌افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدانم به نویسنده چی بگویم خودت نوشتی محبوبیت دارند همینجوری که بدست نیامده نکند داورزنی وشیرازی پول به تو داده اند حتما دادن

    • حمیدتجری فاضل اباد کتول

      اقای رسانه خیلی دیگه داری سلیقه ای عمل میکنی چرا بخان یه اسپانسرو بزور تحمیل کنن..چرا کی روش ک مطلوبترین مربی تاریخ کشور هستو داری میکوبی باحرفای نامربوطتت...حق داره کیروش جلوی این همه بی برنامگی وایسته...هرکس ک حرف حق میزنه میگه میرم...شما هم خرو میخایید هم خرما...این وضعش نیس

    • بدون نام

      زندبادکیروش بزرگ تبریک به هم وطنانمون بابت این مربی

    • موسوی

      وااای از این مملکت بی قانون.چرا با این جرم مشهود رسیدگی نمیکنن.(اسپاسری همراه اول و آقای داورزنی و تحت هر شرایطی میخواد به پرسپولیس تحمیل کنند.)آخه جه نفعی برا داورزنی داره که اینهمه سنگ همراه اول را به سینه میزنه!!!آقای داورزنی گورت را گم کن و دست از سر پرسپولیس ور دار.در غیر اینصورت مسولیت عواقب اینکار با خودته .

    • بدون نام

      حق دارند مدیریت فوتبال سیاسی شده هرکسی واسه کاری درست شده داورزنی و شیرازی بدونن با دم شیر بازی میکنن و مطمعن باشن کارشون عواقب بدی داره واسشون میلیونها هوادار پرسپولیس از آقای طاهری حمایت میکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج