۶۳۳۴۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آل کثیر: شاگردی دایی برای من افتخار بود

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که بازی برابر سایپا یک مسابقه ۶ امتیازی برای هر دو تیم محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: عیسی آل کثیر در مورد شرایط بحرانی نفت تهران گفت: بارها درباره وضعیت تیم صحبت کرده‌ ایم و حرف ها دیگر تکراری شده است. الان فقط به این فکر می کنیم در بازی های آینده خوب امتیاز بگیریم تا جایگاه مناسبی در جدول داشته باشیم. ما به عملکرد و حیثیت خودمان هم فکر می کنیم و اینطور نیست که در زمین مسابقه بی انگیزه باشیم.

مهاجم نفت تهران در خصوص دیدار فردا با سایپا در هفته دوازدهم عنوان کرد: قطعا بازی سختی در پیش داریم چون سایپا بازیکنان خوبی دارد و یک مربی بزرگ به نام علی دایی هم روی نیمکت آنها می نشیند. افتخار می کنم که شاگرد او بودم و می دانم تیم ما مقابل تیم علی دایی بازی سختی در پیش خواهد داشت.

آل کثیر افزود: این مسابقه برای ما و سایپا یک بازی ۶ امتیازی محسوب می شود چون در هفته های گذشته نتوانستیم خیلی خوب امتیاز جمع کنیم. شرایط تیم ما خاص بود و همه می دانند که با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنیم. با این حال در این مسابقه به چیزی جز برد فکر نخواهیم کرد.

وی در مورد کنار گذاشتن نفت از لیگ قهرمانان آسیا گفت: فصل گذشته با بدترین مشکلات ممکن مواجه بودیم و بی پولی بسیار بازیکنان را آزار داد و در آن شرایط سخت قهرمان شدیم. کنار گذاشتن ما از لیگ قهرمانان واقعا عادلانه نبود و بازیکنان نفت تهران باید نتیجه زحمات خود را می گرفتند و در این جام بازی می کردند. نمی دانم چرا در این زمینه ناعادلانه رفتار شد.

آل کثیر در مورد شانس خودش برای کسب آقای گلی گفت: بارها گفته ام که زیاد به موفقیت فردی فکر نمی کنم و موفقیت نفت تهران از آقای گلی من مهمتر است. فقط امیدوارم تا پایان لیگ بازیکن تاثیرگذاری برای نفت باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج