۶۳۳۵۲۵
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

خیابانی: ۱۰۰ میلیارد به سرخابی‌ها کمک کردند

جواد خیابانی یکی از چهره های سرشناسی بود که چند ساعت پس از وقوع زلزله در غرب کشور به یاری آسیب دیدگان رفت و حضوری فعال در کرمانشاه نشان داد.

خبر ورزشی: جواد خیابانی یکی از چهره های سرشناسی بود که چند ساعت پس از وقوع زلزله در غرب کشور به یاری آسیب دیدگان رفت و حضوری فعال در کرمانشاه نشان داد.

خیابانی که مشغله های زیادی هم در تهران دارد در چند روز گذشته پیگیر کمک های مردم به زلزله زدگان بود و شخصا در مناطق آسیب دیده در یاری رسانی به آسیب دیدگان نقش داشت.

جواد خیابانی که از نزدیک با وضعیت و شرایط مناطق آسیب دیده آشنا شده در صحبت هایی خطاب به مسئولان اعلام کرده روش کمک های خود به آسیب دیدگان زلزله را تغییر دهند.

خیابانی حتی وضعیت استقلال و پرسپولیس را مثال زده و گفته اگر قرار باشد وضعیتی بحرانی حل شود امکان آن وجود دارد مانند پرسپولیس و استقلال که در آستانه حذف از آسیا قرار گرفتند و با کمک مالی میلیاردی جلوی حذف آنها گرفته شد.

خیابانی در صحبت های خود در کرمانشاه گفته است: استقلال و پرسپولیس قرار بود امسال به دلیل تخلفات مالی در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته باشند. اما ۱۰۰ میلیارد تومان کمک شد که آنها در آسیا حضور پیدا کنند پس باید گفت پول هست.آیا ۱۰۰ میلیارد تومان مشکلات شهر زلزله زده را عوض نمی کرد؟ کانکس ۳ میلیون قیمتش است. مردم در این مناطق دیگر آب نمی خواهند پتو و خوردنی نمی خواد. سقف می خواهند. مرد و زن نیاز دارند سقف بالای سرشان باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه بخدا.آخه چقد پول خرج فوتبالی بشه که به هیچ جا هم نمیرسیم اونم تو باشگاهای آسیا.بازی کردن یا نکردن تیما مهمتر از مردم کرمانشاه نیست.

    • خاسر

      درود براقا جواد ،اما برگشتی به تهران ی فکری برای خودت بکن،از مجریگری دیگه خبری نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگران نباش. اونم بلده. از کرمانشاه کاندید نمایندگی مجلس یا شورای شهر میشه و تمام ! تمام و جواد خیابانی صعود میکنه به جام بخور بخور ( این تیکه رو باید با لحن خودش بگی )

    • بی نام

      مرتیکه اون صدا و سیمایی که تو توش کار میکنی اگه حق باشگاه هارو بده دیگه نیازی به کمک دولت نیس
      که بعدش شما بیای واق واق کنی.

    • بدون نام

      تو این مملکت کسی که مهم نیس مردمه

    • بدون نام

      خیابانی هم دیگه داره گنده تر از دهنش حرف میزنه و برای جلب توجه هر مزخرفی رو به زبون میاره . اگه 100 میلیارد به استقلال و پرسپولیس کمک شده بود که الان طرفدارای این تیما داشتن تو خیابون شادی میکردن. 100 میلیارد؟ خب یه چیزی بگو بگنجه

    • بدون نام

      واقعا اینقد کمک شده؟ خیابانی چطور همچین دروغهای بزرگی میگه؟ بعدش هم آگه کمکی به استقلال وپرسپولیس کرده باشند حق خودشونو که این چند سال تلویزیون ودولت خورده بهشون دادن مشکلات مملکت فقط کمک کردن به این دوتا تیمه؟ چرا جناب خیابانی جرات نداره از دزدی مسولین بگه؟ واقعا براکسایی که این حرفا رومیزنن متاسفم چون فقط میتونن به اشخاص ضعیف حمله کنن وخودشونو بالا بکشن جناب خیابانی شما از صدقه سر همین فوتبال آدم شدی پس دهنتو ببند اینقد به ظلمی که به این دوتا تیم میشه کمک نکن.

    • بدون نام

      شما هم به یارانه گیر بدهید پو ل نداریم پول
      داریم اختلاس زیادهست

    • شایان سروری

      اقای خیابانی مثل همیشه چرت وپرت گفته یه جورایی جو کرمانشاه گرفتش .کمتر برای صدا وسیما خوشرقصی کنه وبه هواداران فوتبال التماس کنه پیامک بدید.

    • بدون نام

      خدا لعنت کسانی را که به هر نحو به بیت المال ضرر میزنند

    • بدون نام

      ایکاش شماوآنهائیکه مدعی کمک به محرومان جامعه هستند,قبل ازاینکه اتفاقی برای آنهابیافتد,به آنهاسرکشی کنند...برای تبلیغ وعکس گرفتن همه آماده اند.

    • hakim

      عاموپول هست امانمیان که خرج منوشمابکنن که هیچ منفعتی واسشون نداریم

    • بدون نام

      شمایی که اینقد حرف ... میزنین. یه طوری میگین انگارخودتون خیلی کاملین. یه ادم درست تو صدا و سیما باشه خیابانیه. هر ادمی هم باشه سوتی میده چه برسه به این بیچاره. یه جوری اینو میکوبین برید مدیرعاملای بعضی از باشگاه ها رو بکوبین چون اونان ک به استقلال و پرسپولیس ضربه میزنن. نه خیابانی. اونم چیزی رو گفته ک شنیده. پس یکم به عقلتون رجوع کنین. زود جو سازی نکنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج