اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۳۷۴۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عباسی: پلمب باشگاه، پاداش پیش از بازی ما بود

مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد با انتقاد از زمان پلمب شدن دفتر این باشگاه، گفت: ین موضوع ۱۰۰ درصد با اعلام اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است و من همه چیز را به بزرگان شهر واگذار کرده‌ام.

ایسنا: محمدرضا عباسی در خصوص پلمب دفتر باشگاه سیاه‌جامگان اظهار کرد: این پاداش پیش از بازی است که به سیاه‌جامگان دادند تا بازی را با انگیزه فراوان ببریم. امیدوارم هرچه سریع‌تر بزرگان فکری کنند تا بتوانیم در را باز کنیم و کارت‌های بازی بازیکنان را برداریم.

وی افزود: نیروی انتظامی ضابط است و باید از جایی دستور داده شود تا برای پلمب اقدام کنند. فکر می‌کنم بابت همین تغییر نام و رد نام سیاه‌جامگان بوده که اداره کل ورزش و جوانان این تصمیمات را اتخاذ کرده‌ است.

عباسی در رابطه با دلایل مربوط به رد نام سیاه‌جامگان تاکید کرد: اطلاعات زیادی ندارم اما هفته پیش در این رابطه جلسه‌ای داشتیم که در نهایت قرار بر این شد که رایزنی شود و تصمیم نهایی اتخاذ شود. این که در روز بازی با استقلال به ما اطلاع دهند دفتر پلمب شده است واقعا درست است؟

مالک باشگاه سیاه‌جامگان تصریح کرد: نمی‌دانم چه بگویم؟ هرچه بگویم یک نفر پیدا می‌شود که ناراحت شود. پس تصمیم گرفتم سکوت کنم تا حداقل شاید درست شود. این تیم متعلق به مردم مشهد است، این روش قشنگی نبود، می‌شد اجازه دهند تیم ما با آرامش به مصاف استقلال برود و فردا برای این موضوع اقدام کنند.

عباسی گفت: این موضوع ۱۰۰ درصد با اعلام اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته و کمیسیون ماده پنج هم از افرادی که تماما در اداره کل ورزش و جوانان حضور دارند، تشکیل شده‌است.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص نام جایگزین سیاه‌جامگان گفت: از یک سو مردم هستند، این تیم متعلق به مردم است و آنها همواره پیام می‌دهند که نام تیم را عوض نکنیم، از سوی دیگر هم مسئولان این‌چنین تصمیم گرفته‌اند. همه چیز را به بزرگان شهر واگذار کرده‌ام تا آنها تصمیم بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایتالیاحق داردشکایت کند,دخالت افرادسیاسی,خودرای وخودمختاردرمسائل ورزشی....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج