۶۳۷۳۲۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کعبی: چرا روی زمین کاور نکشیده بودند؟

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:برد مبارک تراکتورسازی اما اگر روز اول و طبق برنامه قبلی با تراکتورسازی بازی می کردیم به آنها نمی باختیم.

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:برد مبارک تراکتورسازی اما اگر روز اول و طبق برنامه قبلی با تراکتورسازی بازی می کردیم به آنها نمی باختیم.

حسین کعبی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال سپیدرود در پایان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت:‌ ما اوضاع احوال چندان جالبی نداریم. متاسفانه به خاطر ۳ باخت پی در پی شرایط‌مان در جدول اصلا خوب نیست.

وی در خصوص بازی گذشته تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: من به مباحث مسابقه کاری ندارم و فوتبال همیشه یک رویش باخت است. بحث من به افرادی است که در ورزشگاه یادگار امام کار می‌کنند. وقتی آنها می‌دانند تبریز هوای سردی دارد و هر لحظه ممکن است برف ببارد چرا روی زمین کاور نکشیدند.

وی افزود: ما یک روز زودتر به تبریز رفتیم و انصافا شرایط خوبی از لحاظ بدنی داشتیم. شک نکنید اگر از روز اول بازی می‌کردیم شاید نمی‌باختیم. اگر شما به بازی هم دقت کنید تیم ما خوب کار کرد. من از مسئولان ورزشگاه یادگار امام ناراحتم که روی زمین کاور نکشیده بودند وگرنه برد مبارک تراکتورسازی باشد.

وی در خصوص اینکه سپیدرود در سه بازی متحمل شکست شده است، گفت: از روزی که بازی‌ها قرار بود شروع شود گفتم کار در لیگ برتر سخت است. می‌بینید که شرایط استقلال خوزستان با یک شارژ مالی چگونه بهتر شد. آنها صبح بازی از پیکان پول گرفتند و موفق شدند تیم سوم جدول را شکست دهند. اگر ما هم می‌بردیم چند پله صعود می‌کردیم. مطمئن باشید اگر سپیدرود نتیجه نمی‌گیرد به این دلیل است که فکر بازیکنان درگیر مسائل مالی است.

کعبی تاکید کرد: ما مقابل پارس جنوبی ۳ بر یک باختیم اما انصافا عالی بازی کردیم. ولی هیچ کسی به این مسائل توجه نمی‌کند. من بعد از بازی در اتوبوس با بازیکنان تیم صحبت کردم و به آنها گفتم که این همه صبر کردید باز هم صبور باشید.انشاالله همه چیز درست می‌شود. تیمی که از لیگ دسته دوم به لیگ برتر رسیده، هنوز پول آن وعده را به بازیکنانش پرداخت نکرده است. امسال بازیکنان تیم ما هزار تومان هم دریافت نکرده‌اند. بحث خودم نیست بلکه بقیه بازیکنان است. آنها زن و بچه دارند و طبعا باید پول خرج کنند. بازیکنان تیم می‌گویند تا ما پول نگیریم چیزی باورمان نمی‌شود. این مسائل طبیعی است و بچه‌ها می‌گویند ما از این حرف‌ها زیاد شنیده‌ایم که امروز پول می‌آید یا فردا. ضمنا این وظیفه هواداران نیست که از جیب خودشان پول هزینه کنند و با اتوبوس به تبریز بیایند. شما اگر به پارس جنوبی دقت کنید از لیگ ۲ به لیگ یک و از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده و الان هم خوب نتیجه می‌گیرد. چون این تیم پول دارد و نوش جانشان. زحمت می‌کشند و نتیجه هم می‌گیرند.

کعبی در پایان در خصوص دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته آینده گفت: فولاد تیم خوبی است که خودش را ثابت کرده است و از آن زمان که ۷ ملی‌پوش در ترکیب تیمش داشت خودش را به عنوان یک تیم مطرح به فوتبال ایران معرفی کرد. این تیم مدیرعامل باشخصیتی دارد و قلبا آرزو دارم که این تیم موفق شود. ما هم برای این مسابقه با تمام وجود به زمین می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا نتیجه مطلوبی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رام

      عوامل باخت سپید رود ، برف ، نایلون ، با اتوبوس آمدن هوادار ها ، خوب بازی کردن فولاد خوزستان ، شارژ مالی استقلال خوزستان ،وووو
      بابا دیگر سنی ازت گذشته بسه دیگر برو کشک خودت را به ساب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج