adexo3
۶۳۸۲۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: می‌توانستیم پنج یا شش گل بزنیم

سرمربی منچستریونایتد از پیروزی پر گل تیمش برابر واتفورد با خوشحالی یاد کرد و به تمجید از اشلی یانگ پرداخت.

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد دیشب (سه‌شنبه) در آغاز هفته‌ چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس در زمین واتفورد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه‌ چهار بر دو این تیم را شکست دهد.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ بعد از این بازی، گفت‌: نیمه دوم باید پنج یا شش بر صفر به سود ما به پایان می‌رسید. گل زدن در این نیمه نسبت به نیمه نخست آسان‌تر بود ولی ما فرصت‌های‌مان را از دست دادیم و نتوانستیم از آن بهره بگیریم. در ادامه‌ یک پنالتی‌ به حریف دادیم و وقتی نتیجه‌ سه بر دو شد کار برای ما به مشکل خورد. خوشبختانه لینگارد توانست بازی را تمام کند و گل چهارم را برای تیم به ثمر برساند.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌، ‌اضافه کرد: ما وقتی سه بر صفر از حریف خود جلو بودیم، موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل چهارم را به ثمر برسانیم. باید در بازی‌های بعدی نیز از این موقعیت‌ها استفاده کنیم. خودمان باعث شدیم اواخر مسابقه کمی حساس شود و فکر می‌کنم هواداران منچستریونایتد نیاز داشتند تا در آن دقایق سیگار بکشند.

منچستریونایتد با این پیروزی موقتا به پنج امتیازی سیتی در صدر جدول رده‌بندی رسید و حالا همسایه پر سر و صدا باید امشب در خانه از ساوتهمپتون پذیرایی کند تا بتواند بار دیگر اختلاف امتیازی خود را زیاد کند.

اشلی یانگ ۳۲ ساله ستاره بازی دیشب بود که دو گل زیبا برای تیمش به ثمر رساند تا مورد تمجید ژوزه مورینیو قرار گیرد. سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره یانگ نیز، گفت‌: در سن او یانگ بهتر از همیشه برای ما دارد بازی می‌کند و من بیش از این نمی‌توانم از او خوشحال و راضی باشم. خیلی برای اشلی یانگ خوشحال هستم که توانست این دو گل زیبا را به ثمر برساند. فقط کمی تعجب کردم که چطور پوگبا به او اجازه داد که ضربه کاشته بزند.

بازی بعدی منچستریونایتد در لیگ برتر شنبه برابر تیم آرسنال است که این بازی در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج