اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۹۴۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرتغال: تیم سانتوس محدود به رونالدو نیست

پرتغال به عنوان تیم اول گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ در حالی به این رقابت‌ها راه پیدا کرد که در گروه دوم مرحله انتخابی منطقه اروپا با کسب ۹ پیروزی و تنها یک شکست از ۱۰ بازی‌اش بالاتر از تیم‌هایی مانند سوئیس، مجارستان، جزایر فارو، لتونی و آندورا به عنوان تیم اول صعود کرد.

ورزش سه: پرتغال به عنوان تیم اول گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ در حالی به این رقابت‌ها راه پیدا کرد که در گروه دوم مرحله انتخابی منطقه اروپا با کسب ۹ پیروزی و تنها یک شکست از ۱۰ بازی‌اش بالاتر از تیم‌هایی مانند سوئیس، مجارستان، جزایر فارو، لتونی و آندورا به عنوان تیم اول صعود کرد.

پرتغال در این مسابقات، با 32 گل زده و تنها 4 گل خورده و با 27 امتیاز، توانست به مرحله بعد صعود کند. البته لازم به ذکر است که تنها شکست پرتغال مقابل سوییس رقم خورد، اما سلسائو‌اروپا، توانست در دیدار پایانی مقابل سوییس به برتری برسد و بتواند راهی جام جهانی شود. بهترین افتخار پرتغال در جام‌جهانی، کسب مقام سومی این رقابت‌هاست.

قرمز‌پوشان پرتغالی، علی رغم حضور کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن اروپایی حال حاضر فوتبال جهان، نتوانستند مقام قابل توجهی با حضور او در جام جهانی کسب کنند اما پارسال، موفق به کسب قهرمانی یورو ۲۰۱۶ شده‌اند. کریستیانو رونالدو و یارانش، در گروه مرگ رقابت‌های جام جهانی قرار گرفته‌اند اما روی کاغذ، می‌توانند به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کنند.

ستاره تیم ملی پرتغال:

کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی رئال‌مادرید، پس از سال‌ها توانست با تیم ملی پرتغال، یک افتخار مهم ملی را کسب کند و به عنوان قهرمانی یورو 2016 فرانسه برسد. او توانست عنوان بهترین بازیکن سال جهان را نیز تصاحب کرد. فوق‌ستاره کهکشانی‌ها، فصل عجیبی را سپری می‌کند. او در لالیگا، عملکرد خوبی نداشته اما اوضاع وی در لیگ‌قهرمانان اروپا، کاملا متفاوت است. کریستیانو رونالدو، سابقه تقابل با ایران در جام جهانی 2006 را نیز داراست و توانسته به ایران، گل هم بزند. او در برتری 2-0 پرتغال مقابل ایران در جام جهانی 2006، توانست روی خطای پنالتی که یحیی گل محمدی روی فیگو انجام داده بود، توانست گل دوم و برتری پرتغال را به ثمر برساند.
پرتغال: تیم سانتوس محدود به رونالدو نیست

سرمربی:فرناندو سانتوس

سرمربی پرتغالی تیم ملی پرتغال، در سال ۲۰۱۴، به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و توانست دو سال بعد، این تیم را در دیداری خاطره انگیز و با تک گل ادر در مقابل فرانسه میزبان، به قهرمانی یورو ۲۰۱۶ برساند. نکته جالب مسابقات یورو ۲۰۱۶ این بود که پرتغال، در آن دوره از رقابت‌ها، با سه تساوی به دور بعد صعود کرد و تنها با یک برد در نود دقیقه، قهرمان مسابقات شد.سانتوس با این قهرمانی، بهترین افتخار تاریخ فوتبال پرتغال در اروپا را کسب کرد و توانست یک سال بعد، پرتغال را به جام جهانی ۲۰۱۸ بفرستد. پرتغال یکی از تیم‌هایی است که می‌تواند تا مراحل بالای جام‌جهانی، صعود کند و شاید فرناندو سانتوس، افتخار دیگری را در زمینه مربیگری کسب کند.

تیم ملی پرتغال در یک نگاه

افتخارات: عنوان سومی جهان در سال ۱۹۶۶
بهترین گلزن: کریستیانو رونالدو (۷۹)
بیشترین بازی: کریستیانو رونالدو (۱۴۷)
نحوه صعود: تیم نخست گروه خود در منطقه اروپا
عملکرد دوره قبل: حذف در مرحله گروهی

گروه:B
هم‌گروه‌ها: اسپانیا- ایران- مراکش
محمد مهدی موسی‌پور
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج